کد خبر : 1498236 | 27 دی 1396 ساعت 10:37 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

همه با ما از علی آقا می گویند

ابراهیمی: سپیدرود با کریمی جادویی است

هافبک سپیدرود از لذت کار کردن با کریمی می گوید و معتقد است تیمش با هدایت جادوگر شادابی و طراوت خاصی به خود گرفته است.

ابراهیمی: سپیدرود با کریمی جادویی است

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک سپیدرود رشت در خصوص شرایط تیمش قبل از دیدار با سپاهان گفت: بعد از بازی نسبتاً خوبی که مقابل پیکان داشتیم شرایط کمی بهتر شده و بچه ها با اعتماد به نفس بیشتری به کارشان ادامه می دهند. ما هفته گذشته مقابل پیکان تحت فشار قرار گرفتیم اما در نهایت یک امتیاز ارزشمند کسب کردیم. 


او ادامه داد: حال بچه ها آماده نبرد با سپاهان هستند و خوب می دانیم که نباید این 3 امتیازی خانگی را از دست بدهیم. آنها در جدول شرایط خوبی ندارند اما به لحاظ فوتبالی یکی از تیم های با کیفیت لیگ هستند و ما فریب جایگاه شان در جدول را نمی خوریم.


هافبک سپیدرود با اشاره به فضای خوب تیمش بعد از حضور علی کریمی تصریح کرد: این روزها همه از ما سراغ علی آقا را می گیرند. همه می پرسند کریمی که همیشه عبوس و جدی بود، در مقام مربی چه برخوردی با بازیکنان دارد؟ باور کنید فضا با علی آقا آنقدر با طراوات و شاداب است که همه از کارکردن با او لذت می برند. مشخصه بارز علی آقا این است که در همه حال پشت سر بازیکن خود می ایستد تا حق و حقوق بازیکنش را نگیرد، زمین نمی نشیند. 


وی افزود: ایشان تمرینات متنوعی دارند و همیشه شعارشان این است که همه بازیکنان اشتباه می کنند و هیچ کس حق ندارد سر بازیکن داد بزند و او را تخریب کند. همین باعث شده که اعتماد به نفس بچه ها افزایش یافته و احساس خوبی داشته باشند. خیلی وقت ها خودمان کاری می کنیم و توقع داریم علی آقا سرمان داد بزند اما ایشان آنقدر صبور هستند که خودمان شوکه هستیم و باور نمی کنیم علی کریمی اینقدر با بازیکنانش رفیق باشد.


ابراهیمی در مورد شرح وظایف بازیکنان و تغییرات تاکتیکی تیمش در این هفته ها گفت: علی آقا به همه بازیکنان به خصوص بچه های خطوط جلو آزادی عمل زیادی می دهد و دست بازیکن را باز می گذارد. ایشان شاکله اصلی تیم را حفظ کرده اند و با اضافه کردن دو سه بازیکن با کیفیت و ایجاد هماهنگی بیشتر قطعا در آینده بهتر خواهیم شد.


ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: شک نکنید سپیدرود با علی کریمی جادویی می شود و روزهای بهتری را تجربه خواهد کرد. ما می توانیم به راحتی از قعر جدول جدا شده و خودمان را بالا بکشیم. ما تیم با کیفیتی داریم و مطمئن هستم حضور علی آقا باعث می شود بازی خوب مان با نتیجه نیز همراه شود.

دیدگاه‌ها