کد خبر : 1498241 | 27 دی 1396 ساعت 09:52 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

نشست صمیمی پولادگر و ساعی

با دیدار ساعی و پولادگر به نظر می‌رسد که در دور جدید مدیریت رییس فدراسیون تکواندو، همدلی و وفاق در این رشته المپیکی در حال شکل گرفتن بوده و با برگزاری نشست های دوستانه و صمیمی در صدد رفع کدورت ها هستند که قطعا ثمره آن را نیز تکواندو ایران خواهد دید.

نشست صمیمی پولادگر و ساعی

به گزارش "ورزش سه"، چهل وپنجمین مجمع کمیته ملی المپیک روز دوشنبه 25 دی ماه برگزار شد و در پایان رئیس، دبیر کل، نایب رئیس ،خزانه‌داری و اعضای هیات اجرایی جدید کمیته المپیک انتخاب شدند. هادی ساعی نیز به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران به عضویت هیات اجرایی در آمد تا تنها نماینده ورزش‌های رزمی در میان اعضای کمیته ملی المپیک باشد.


اما مهمتر از این اتفاق مهم برای تکواندو ایران، اظهارات پرافتخارترین المپین ورزش ایران بعد از پایان مجمع بود که باعث خوشحالی جامعه تکواندو شد. ساعی در واکنش به مذاکره با سیدمحمد پولادگر ضمن تایید این اتفاق از برگزاری یک نشست دوستانه سخن گفت و حتی از این موضوع صحبت کرد که اختلاف او با رییس فدراسیون تکواندو شخصی نیست و پدر کشتگی با پولادگر ندارد. ساعی حتی در واکنش به سوال خبرنگاران که حاضر به همکاری با فدراسیون خواهد بود این موضوع را به برگزاری نشست و صحبت‌های تکمیلی مربوط دانست.

با دیدار ساعی و پولادگر به نظر می‌رسد که در دور جدید مدیریت رییس فدراسیون تکواندو، رفته رفته مهمترین مخالفین فدراسیون در حال برگزاری نشست‌های دوستانه و حل کردن مشکلات خود با فدراسیون هستند که قطعا ثمره آن را نیز تکواندو ایران خواهد دید. حالا که به نظر می‌رسد سوءتفاهم های ساعی و پولادگر در حال حل شدن است، می‌توان امیدوار بود که رییس فدراسیون تکواندو از توانایی‌های هادی نیز سود برده و با همفکری با این قهرمان المپیک تکواندو ایران از تجربیات ساعی استفاده کند.

پولادگر در گذشته نیز بارها از علاقه تکواندو ایران به استفاده از تجربیات ساعی صحبت کرده بود و حالا در این مقطع بهترین فرصت فراهم شده است تا حتی در صورتی که ساعی زمان همکاری طولانی مدت با فدراسیون را ندارد از تجربیات او در کمیته فنی یا مدیریت فنی تیم ملی استفاده شود. قطعا همکاری فدراسیون و هادی ساعی نیز باعث خشم دوباره دشمنان این رشته خواهد شد و حال آنها را مجددا بد خواهد کرد.

دشمنانی که ماهیت واقعی خود را در ماه‌های اخیر در صفحات مجازی نشان دادند قطعا از ایجاد وفاق ملی و جو همدلی در تکواندو حسابی برآشفته می‌شوند و تلاش خواهند کردند با ادبیات گستاخانه خود به قهرمانان و پیشکسوتان تکواندو ایران، اقدام آنها را در جهت گرفتن پست از فدراسیون مرتبط بدانند.

مسلما این اقدام آنها نیز با بی‌توجهی جامعه واقعی تکواندو مواجه خواهد شد تا شاید این بار این دوستان متوجه شوند تیرشان در جامعه تکواندو به سنگ خورده است و نمی‌توانند با اقدامات وقیحانه خود برای خود جایگاهی در تکواندو پیدا کنند.

دیدگاه‌ها