کد خبر : 1498242 | 27 دی 1396 ساعت 10:48 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوش از زبان رییس جدید فدراسیون

۲ ستاره بسکتبال به تیم ملی برمی گردند

رییس فدراسیون بسکتبال از حضور قطعی ۲ لژیونر کشورمان در تیم ملی برای بازی های پیش رو خبر داد.

۲ ستاره بسکتبال به تیم ملی برمی گردند

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دغدغه های بسکتبال ایران در سال های اخیر غیبت برخی از ستاره ها در تیم ملی بود. مهدی کامرانی، حامد آفاق و صمد نیکخواه بهرامی به بهانه جوانگرایی بعد از جام ملتهای آسیا سال ۲۰۱۵ کنار گذاشته شدند. 


از میان این ۳ نفر صمد نیکخواه بهرامی که کاپیتان تیم ملی محسوب می شد، هنوز هم در بالاترین سطح به میدان می رود و این روزها در لیگ چین بازی می کند.


از سوی دیگر در آخرین اردوی تیم ملی اتفاقات عجیبی پیرامون دیگر ستاره تیم ملی ایران رخ داد. حامد حدادی که برای بازی با عراق و قطر به تهران آمده بود، بدون اینکه یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی کند، به شکل ناگهانی تهران را ترک کرد. این مساله نگرانی هایی را بابت کنار رفتن سنتر ۲۱۸ سانتی متری به وجود آورده بود.


رامین طباطبایی، رییس جدید فدراسیون بسکتبال در این باره می گوید: «صمد نیکخواه بهرامی در لیست اولیه ۲۴ نفره برای بازی با قزاقستان قرار گرفته است. ما در صدد هستیم که از تمامی پتانسیل خود استفاده کنیم و قطعا صمد هم یکی از بازیکنان توانمند ایران است. او با نظر کادرفنی به تیم ملی برمی گردد.»


وی همچنین می افزاید: «حامد حدادی هم باید به تیم ملی برگردد. نمی دانم چه اتفاقی افتاد که دوره قبلی او بدون بازی کردن ایران را ترک کرد. حدادی یکی از ستاره های بسکتبال ایران است که روی تیم ملی تعصب خاصی دارد. باشگاههای چینی هم موظف هستند بازیکنان خود را در هنگام بازی های ملی در اختیار ما قرار دهند.»

دیدگاه‌ها