کد خبر : 1498249 | 27 دی 1396 ساعت 10:10 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

معاونت وزارت ورزش در انتظار کیومرث هاشمی

به نظر می رسد به زودی یکی از معاونت های وزارت ورزش به رییس پیشین کمیته ملی المپیک برسد.

معاونت وزارت ورزش در انتظار کیومرث هاشمی

 

به گزارش "ورزش سه"، شاید برای خیلی از علاقه مندان به ورزش عجیب بود که کیومرث هاشمی خیلی راحت و بدون اینکه با طرح ورود صالحی امیری به اتاق ریاست کمیته ملی المپیک مبارزه کند، زیر بار این اتفاق رفت. 


حتی بعد از اینکه هاشمی اعلام کرد برای انتخابات کمیته ملی المپیک در دوره جدید ثبت نام نمی کند، بازهم شایعاتی پیرامون ورود او برای پست دبیرکلی یا نایب رییسی شنیده می شد. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و کیومرث هاشمی خیلی راحت با مساله کنار رفتنش از کمیته ملی المپیک کنار آمد. 


اینکه کیومرث هاشمی در قبال هم راستا بودن با وزارت ورزش چه وعده ای از مسئولان این وزارتخانه گرفته، بعد از پایان انتخابات کمیته ملی المپیک مشخص شد. جایی که وزیر ورزش اعلام کرد هاشمی از اول بهمن ماه به وزارت ورزش می آید و یک پست کلیدی هم در اختیار خواهد داشت. 


از زمان اعلام این مطلب گمانه زنی ها پیرامون پست جدید کیومرث هاشمی آغاز شده و آنطور که مشخص است یکی از معاونت های وزارت ورزش به هاشمی خواهد رسید. به نظر می رسد معاونت همگانی که هم اکنون با حضور غلامرضا شعبانی بهار پر شده، به کیومرث هاشمی خواهد رسید تا او بدین وسیله در بدنه ورزش کشور حفظ شود.


در واقع هاشمی ترجیح داد به جای اینکه در کمیته ملی المپیک بماند و نایب رییسی را به جای ریاست تجربه کند، یکی از معاونت های وزارت ورزش را در اختیار بگیرد.


حالا باید دید در روزهای آینده و با شروع بهمن ماه چه تصمیمی در قبال رییس پیشین کمیته ملی المپیک اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها