کد خبر : 1498274 | 27 دی 1396 ساعت 11:25 | 42.3K بازدید | 2 دیدگاه

شهباززاده و طارمی، انتقال‌هایی با مقصد یکسان

مهاجمان سرخابی تیم های خود را به مقصد قطر ترک کردند.

شهباززاده و طارمی، انتقال‌هایی با مقصد یکسان

به گزارش "ورزش سه"،  سجاد شهباززاده امروز به تیم القطر پیوست. پیش از این نیز با تیم الغرافه قراردادی یک سال و نیمه بسته بود.

 

شهباززاده که نیم فصل ناموفقی در تیم استقلال گذرانده بود، فصل گذشته مسیری مشابه آنچه امروز رفته بود را طی کرد.

 

فصل پیش، مهدی طارمی مهاجم سابق پرسپولیس، در انتقالی عجیب و پر سر و صدا به تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.

 

طارمی که همواره سودای لژیونر شدن را در سر می پروراند، به زعم خود توانسته بود اولین قدم در گذراندن مسیر انتقال به فوتبال اروپا را بردارد اما پس از گذشتن چند روز، به یکباره تصمیم به بازگشت گرفت تا ناموفق ترین انتقال فوتبال ایران نام گیرد.

 

مهدی طارمی در تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه

 

پس از این اتفاق پرسپولیس و خود طارمی با جریمه های سنگین و محرومیت از سوی فیفا مواجه شدند، محرومیت هایی که هم به تیم پرسپولیس و هم به خود طارمی لطمه ی بزرگی زد.

 

مهاجم بوشهری سرخ ها امسال و با پایان یافتن محرومیت 4 ماهه اش، دوباره ساز جدایی را کوک کرد و به لیگ ستارگان قطر کوچ کرد تا دوباره با خشم و غضب هواداران پرسپولیس مواجه شود.

 

1275484

 

شهباززاده اما با اینکه استقلال را همانند طارمی به مقصد ترکیه و تیم آلانیا اسپور ترک کرده بود، برعکس طارمی شرایط سختی را تحمل کرد اما در این تیم ترکیه ای باقی ماند؛ هرچند که او نیز فصل موفقی را پشت سر نگذاشت.

 

حضور سجاد شهباززاده در تیم فوتبال آلانیا اسپور

 

امسال نیز با روندی مشابه، این دو مهاجم مسیری یکسان را طی کردند و با تیم های قطری به توافق رسیدند تا با بازگشت به روند سابق خود، رویای رسیدن به فوتبال اروپا را از لیگ قطر دنبال کنند.

 

سجاد شهباززاده به تیم فوتبال القطر پیوست

دیدگاه‌ها