کد خبر : 1498298 | 27 دی 1396 ساعت 12:42 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

جادوگر سپاهان را به منطقه سقوط می‌برد؟!

سپیدرود و سپاهان فردا در حالی به مصاف هم می روند که شکست تیم طلایی پوش، آن ها را به منطقه سقوط خواهد برد.

جادوگر سپاهان را به منطقه سقوط می‌برد؟!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو کرانچار علی رغم شروع خوب در نیم فصل دوم، بازهم به روند قبلی برگشتند و موفق نشدند روند صعودی خود را ادامه دهند. آن ها هم اکنون با 20 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و تا منطقه سقوط تنها 4 امتیاز فاصله دارند.

 

نماینده رشت نیز سرانجام به رده پانزدهم رفت تا در کنار سیاه جامگان مدعی اصلی سقوط به لیگ یک باشد. سپیدرودی ها پس از کسب نتایج نامناسب با علی نظر محمدی، جادوگر را روی نیمکتشان نشاندند تا با استفاده از تجربه بازیکن سابق پرسپولیس و بایرن مونیخ، در لیگ برتر ماندنی شوند.

 

علی کریمی هفته گذشته اولین امتیازش را با سپیدرود دشت کرد اما باتوجه به پیروزی استقلال خوزستان و نفت تهران، دو رده در جدول پایین تر آمد. حال آن ها که اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنند، برای بقا چاره ای جز کسب 3 امتیاز مقابل پرافتخارترین تیم لیگ برتر ندارند.

 

سپیدرود باید در این مسابقه پیروز شود تا به اهالی فوتبال نشان دهد، شایستگی تداوم حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را دارد اما آن طرف سپاهان حتی با کسب پیروزی هم نمی تواند از شایستگی هایش دفاع کند. آن ها علاوه بر شکست سپیدرود، باید هر 10 بازی دیگر را هم ببرند تا کمی از اعتبار از دست رفته شان را به دست آورند.

 

کریمی در نیم فصل اول با هدایت نفت تهران موفق به غلبه بر سپاهان شده بود اما حالا شرایط بسیار متفاوت است. نکته ای که جادوگر را به موفقیت در رسیدن به هدفش امیدوار می کند، طرفداران پرتعداد و پرشور سپیدرود است که همواره حمایتی بسیار خوب از تیمشان در ورزشگاه دارند و احتمالا فردا هم استقبال خوبی از بازی با سپاهان خواهند کرد.

دیدگاه‌ها