کد خبر : 1498396 | 27 دی 1396 ساعت 17:57 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین فرصت برای دورتموندی شدن

پارس جم و سودای اولین برد در دور برگشت

پارس جنوبی جم فردا در حالی میزبان استقلال خوزستان است که هنوز در دور برگشت موفق به کسب سه امتیاز نشده است.

پارس جم و سودای اولین برد در دور برگشت

به گزارش "ورزش سه"، وقتی شاگردان مهدی تارتار در نیم فصل اول با بردهای متوالی لقب دورتموندهای لیگ هفدهم را به خود اختصاص دادند، همه جا صحبت از اتفاقی بودن بردها، باخت اول و افت آنها بود. ماجرایی که روی داد و پارسی ها پس از اولین شکست شان در لیگ هفدهم نتوانستند آن تیم همیشگی باشند.


البته باید از این تیم که سال اول حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، توقع منطقی داشت و با توجه به پتانسیل موجود نتایجش را قضاوت کرد. اما واقعیت این است که پارس جنوبی بیش از حد در دور نبردن باقی مانده و روند نزولی اش کاملا محسوس است؛ اما به لطف امتیازات خوبی که در نیم فصل اول کسب کرده اند، هنوز در رده سوم جدول قرار دارند. پارسی ها با یک باخت و سه مساوی هنوز طعم برد در دور برگشت را نچشیده و فردا این فرصت را دارند تا در دیدار خانگی خود از دورتموندی بودنشان دفاع کنند. آلویس نانگ و امیرارسلان مطهری از جمع جمی ها جدا شده اند و روح الله سیف اللهی، محمد نوری و شهرام گودرزی به این تیم پیوسته اند تا قدرت هجومی این تیم همچنان حفظ شود.


ذوب آهن، استقلال، سایپا و گسترش فولاد تیم هایی هستند که با روند خوب شان می توانند جدی ترین تهدید کنندگان پارس جم باشند و جای این تیم را بگیرند. پارسی ها میزبان استقلال خوزستانی هستند که هفته گذشته با برد روحیه بخش برابر پدیده به روند ناکامی هایش پایان داده و با جذب بازیکنان موردنیازش در نیم فصل، فردا حریف راحتی برای شاگردان تارتار نخواهند بود. گفتنی است دیدار رفت دو تیم در اهواز با تک گل امید سینگ به سود پارس جنوبی جم به پایان رسید.

دیدگاه‌ها