کد خبر : 1498407 | 27 دی 1396 ساعت 18:25 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین تجربه مربیگری کریمی با سومین تیم تکراری !

علی کریمی در حالی که ششمین تجربه مربیگری خود را مقابل سپاهان پشت سر می گذارد، شمار تیم هایی که با آنها مصاف داده از عدد سه تجاوز نخواهد کرد.

ششمین تجربه مربیگری کریمی با سومین تیم تکراری !

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی پس از اینکه در ابتدای فصل از سرمربیگری نفت تهران کنار گذاشته شد و درخشان جایگزین او شد، در میانه های نیم فصل اول با انتخاب جهانیان به عنوان مدیرعامل نفت تهران در سه دیدار هدایت نفت را برعهده گرفت و البته خیلی زود هم عطای کار در این تیم را به لقایش بخشید.


کریمی به عنوان سرمربی نفت تهران به صورت رسمی وارد جرگه مربیگری شد. این ستاره سابق فوتبال کشور اولین دیدار خود را به عنوان سرمربی نفتی ها در مقابل گسترش فولاد انجام داد و سپس در مقابل پیکان و سپاهان نیز هدایت این تیم را برعهده داشت.


پس از انتخاب کریمی به عنوان سرمربی سپیدرود در اتفاقی جالب، کریمی سه دیدار مشابه را پیش رو داشت.


این چهره در اولین گام با سپیدرود مقابل گسترش فولاد قرار گرفت که با نفت تهران به تساوی بدون گل مقابل این تیم دست یافته بود. البته در آن زمان بوناچیچ سرمربی گسترش فولاد بود و کریمی در دیدار بعدی با تیم جدیدش مقابل گسترش فولادی که فیروز کریمی را به عنوان سرمربی می دید، با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.


در دومین دیدار شاگردان علی کریمی برابر پیکان در ورزشگاه شهر قدس به میدان رفتند. کریمی با نفت تهران مقابل شاگردان جلالی با نتیجه 3 بر 1 شکست خورده بود، اما اینبار با تیم سپیدرود به تساوی بدون گل دست یافت تا اولین امتیازش را در سپیدرود دشت کند.


در هفته بیستم رقابت ها نیز کریمی برابر تیمی به میدان می رود که آخرین تجربه ی سرمربیگری اش در نفت تهران مقابل آنها رقم خورد. کریمی در آن مسابقه با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست تیم سپاهان با زلاتکو کرانچار شد و حالا بار دیگر در شرایطی برابر این تیم قرار می گیرد که طلایی پوشان شرایطی به مراتب بحرانی تر از گذشته دارند.


مرور نتایج کریمی با نفت تهران و نتایج او با سپیدرود نشان می دهد که هیچ ارتباطی حداقل از حیث نتیجه گیری در دو تیمی که هدایت آنها را در اختیار داشته و دارد، وجود ندارد و حالا باید ببینیم این مربی جوان در دومین تجربه مقابل کرانچار باتجربه چه نتیجه ای کسب می کند.

دیدگاه‌ها