کد خبر : 1498456 | 28 دی 1396 ساعت 01:15 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود دشوار چلسی در جام حذفی انگلیس

چلسی در دیدار تکراری مرحله سوم جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی نوریچ را شکست بدهد و راهی مرحله بعد شود.

صعود دشوار چلسی در جام حذفی انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که در دیدار اول به تساوی 0-0 رسیده بودند، در دیدار امشب هم در وقت های عادی و اضافه به تساوی 1-1 رضایت دادند اما در ضربات پنالتی این آبی ها بودند که 5-3 به پیروزی رسیدند و راهی دور چهارم این رقابت ها شدند. 

در نیمه اول چلسی کاملا بر بازی مسلط بود و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما ضربات بازیکنان این تیم راهی به چهارچوب پیدا نکرد و دو تیم با تساوی 0-0 به رختکن رفتند.

برتری آبی ها در نیمه دوم هم ادامه پیدا کرد و این بار شاگردان کونته خیلی زود به گل رسیدند. روی ارسال کندی از سمت چپ بود که میچی باتشوایی با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد.

بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و حملات خطرناک تری روی دروازه چلسی داشت اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. ولی در حالی که به نظر می رسید بازی با همان یک گل به سود چلسی به پایان خواهد رسید، نوریچ در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل رسید. روی یک ارسال بلند از تیم کلوزه بود که جمال لوئیس با یک ضربه سر تماشایی، کار را به تساوی کشید تا بازی به وقت های اضافه کشیده شود.

 

 

1276757

 

 

در وقت های اضافه تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ثمری نداشت اما دو بازیکن چلسی از زمین اخراج شدند. ابتدا در دقیقه 118، پدرو که با خطا روی بازیکن حریف، مانع از ایجاد خطر روی دروازه تیمش شد، کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد.

سپس در دقایق تلف شده، موراتا به دلیل شیرجه زدن در محوطه جریمه حریف، یک اخطار گرفت و اعتراض شدید او، یک کارت زرد دیگر هم برایش به همراه داشت تا چلسی بازی را با 9 نفر به پایان برساند. اما در ضربات پنالتی، بالاخره آبی های لندن توانستند 5-3 به برتری برسند و راهی مرحله بعد جام حذفی شوند.

دیدگاه‌ها