کد خبر : 1498511 | 28 دی 1396 ساعت 11:21 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

صعود شاراپووا و جوکوویچ در روز حذف قهرمان ویمبلدون

ماریا شاراپووا و نواک جوکوویچ با شکست حریفانشان به دور سوم تنیس اپن استرالیا صعود کردند اما گاربینیه موگوروسا حذف شد.

صعود شاراپووا و جوکوویچ در روز حذف قهرمان ویمبلدون

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، دور دوم تنیس اپن استرالیا پنج‌شنبه در ملبورن پیگیری شد. در بخش مردان، نواک جوکوویچ برابر گائل مونفیس قرار گرفت و ۳ بر یک حریف فرانسوی‌اش را شکست داد.

 

مونفیس ست نخست را با قدرت شروع کرد و ۶ بر ۴ تنیسور صربستانی را شکست داد. در ست دوم خستگی مونفیس باعث شد جوکوویچ به راحتی این ست را با نتیجه ۶ بر ۳ به پایان برساند. این شرایط ادامه پیدا کرد و تنیسور صربستانی ست بعد را ۶ بر یک پیروز شد. در ست چهارم نیز مرد شماره ۱۴ جهان با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد.

 

در دیگر دیدار امروز (پنج‌شنبه) دومینیک تیم به سختی توانست کودلا از آمریکایی را شکست دهد. تنیسور اتریشی ۳ بر یک پیروز شد.

 

در دیگر بازی‌های مهم، سم کری ۳ بر یک مغلوب مارتن فوکسوویچ شد، راموس اسپانیایی با پیروزی ۳ بر صفر برابر اسمیچک آمریکایی به دور بعد صعود کرد. توماس بردیچ توانست گارسیا لوپس را ۳ بر یک شکست دهد. فونینی ایتالیایی هم ۳ بر یک برابر دونسکوی پیروز شد.

 

در بخش بانوان، ماریا شاراپووا توانست ۲ بر صفر استواتسوا را شکست دهد. تنیسور روسی ست نخست را به راحتی و با نتیجه‌ ۶ بر یک پیروز شد اما ست دوم شرایط کاملا متفاوت بود و شاراپووا ۷ بر ۶ به پیروزی رسید.

 

اتفاق مهم این روز حذف گاربینیه موگوروسا بود. قهرمان تنیس ویمبلدون حریف وی سو از تایوان نشد و در دو ست پیاپی شکست خورد. بانوی شماره سه جهان در ست اول ۶ بر ۷ شکست خورد و ست دوم را با نتیجه‌ ۶ بر ۴ واگذار کرد.

 

در دیگر بازی‌های مهم، کارولینا پلیسکووا ۲ بر صفر برابر حداد مایا پیروز شد و آنجلیک کربر با نتیجه‌ مشابه وکیک کروات را از پیش رو برداشت.

دیدگاه‌ها