کد خبر : 1498524 | 28 دی 1396 ساعت 11:19 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد – پیکان، جدال میزبانان بدون باخت

انتقام پور موسوی با پیراهن مشکی و دگمه های سفید

فولاد و پیکان در حالی به مصاف هم می روند که یکی 14 هفته را بدون باخت پشت سر گذاشته و دیگری در 8 هفته اخیر طعم برد را نچشیده است.

انتقام پور موسوی با پیراهن مشکی و دگمه های سفید

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که فولاد خوزستان در لیگ بازنده بود به دیدار رفت این تیم مقابل پیکان بر می گردد که با تک گل بختیار رحمانی اولین برد شاگردان مجید جلالی در این فصل رقم خورد. در آن دیدار فولادی ها نمایش خوبی داشتند و حتی دروازه میزبان خود را باز کردند که گل صحیح آنها توسط داور بازی مردود اعلام شد. پورموسوی بعد از آن باخت دیگر تیمش طعم شکست را نچشیده و حالا فولاد با 14 هفته بدون باخت، تیم دوم جدول است.


در مقابل پیکانی ها که در این فصل موفق به ثبت رکورد 7 برد متوالی شدند، 8 هفته ای است که رنگ برد را ندیده اند و روند نزولی شان کاملا محسوس است. مجید جلالی که به واسطه سالها حضور در فوتبال خوزستان شناخت لازم و کافی از فولاد را دارد، در این هفته ها همواره از کیفیت تیمش دفاع کرده و مترصد فرصتی است تا به نبردن های پیکان خاتمه دهد.


نکته جالب اینکه فولاد و پیکان تنها تیم های بدون باخت در خانه بوده و از این حیث رکوردار هستند. از جمع بازیکنان پیکان بختیار رحمانی از این تیم جدا شده و به ذوب آهن پیوسته و در فولاد نیز حسن بیت سعید بعد از قطع همکاری با استقلال، حالا روزهای اوج خود را در اهواز تجربه می کند.


دیدار دو تیم ساعت 15 روز جمعه با قضاوت کوپال ناظمی و کمک سعید قاسمی و حمید سبحانی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها