کد خبر : 1498588 | 28 دی 1396 ساعت 15:53 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوپرسیو بیرانوند، در حد تیم ملی (عکس)

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با واکنشی دیدنی مانع از باز شدن دروازه تیمش در نیمه اول بازی با گسترش شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر میزبان گسترش فولاد است. نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

مهم ترین صحنه های بازی شامل دو سه حمله از تیم پرسپولیس بود که با بی دقتی مهاجمان این تیم هدر رفت و صدرنشین لیگ را در گلزنی ناکام گذاشت.

 

اما در سمت مقابل گسترشی ها هم یک موقعیت بسیار عالی در اختیار داشتند. روی یک ارسال بلند و اشتباه مدافعان پرسپولیس، سامان نریمان جهان فرصت شوتزنی پیدا کرد و ضربه محکمی را به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد. اما واکنش دروازه بان پرسپولیس به این ضربه از شوت نریمان جهان تماشایی تر بود. علیرضا بیرانوند با یک شیرجه یک دست توپ را به زیبایی هرچه تمام تر دفع کرد و مانع از گلزنی بازیکن سابق پرسپولیس مقابل سرخپوشان شد. بیرانوند در ادامه هم فرصت استفاده از ریباند را به دیگر بازیکن گسترش فولاد نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

 

در شرایطی که سیدحسین حسینی در استقلال از آمادگی بالایی برخوردار است و رکورد گل نخوردن متوالی در لیگ برتر را نیز از چنگ بیرانوند خارج کرده، گلر شماره یک تیم ملی و پرسپولیس انگیزه بیشتری برای درخشش پیدا کرده و نمی خواهد جایگاهش در تیم ملی را به خطر افتاده ببیند.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها