کد خبر : 1498628 | 28 دی 1396 ساعت 18:01 | 74K بازدید | 0 دیدگاه

شادی سیدجلال به سبک علی دایی(عکس)

گسترش فولاد در روزی که با دفاع اتوبوسی توانسته بود از حریف صدرنشین پیش بیفتد با تلاش زیاد بازیکنان و به خصوص عناصر خط دفاعی تیمش توانست بازی را مساوی کند.

به گزارش " ورزش سه" به جرات می توان گفت که سیدجلال حسینی کاپیتان و مدافع مرکزی پرسپولیس بیشترین تلاش را برای نجات تیمش از باخت انجام داد. کاپیتان پرسپولیس از ابتدای بازی تلاش زیادی برای بازیسازی داشت اما بعد از گل گسترش او کاملا جلو کشید و مثل هافبک و گاهی مهاجم روی دروازه حریف موقعیت ساخت. فشاری که بازیکنی مثل سیدجلال بر دفاع محکم و پرتعداد اتوبوسی گسترش فولاد آورد در نهایت در دقیقه 90+1 نتیجه داد و پرسپولیس به گل مساوی رسید.


شاید به همین دلیل بود که وقتی گل مساوی به ثمر رسید سیدجلال به اندازه یک قهرمانی خوشحالش کرد. چهره استخوانی و دهانی که فریاد گل سرداده یکی از بهترین تصاویر این بازی بعد از گل پرسپولیس بود. امروز سیدجلال همه کار کرد و جور بی دقتی مدافعان کناری و مهاجمان و عدم خلاقیت و دوندگی لازم خط هافبک را کشید.


سیدجلال در این فصل یکی از مهمترین مهره های پرسپولیس بوده و می تواند نقشی کلیدی در دومین قهرمانی متوالی داشته باشد. بهترین نتایج پرسپولیس در این فصل در زمان هایی رخ داده که سیدجلال بازی کرده است.


عکس: امیرحسین خیرخواه

 

 

 

 

دیدگاه‌ها