کد خبر : 1498631 | 28 دی 1396 ساعت 18:04 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیامک نعمتی، نقش اول سکانس برانکوتایم

هافبک هجومی پرسپولیس برای دومین هفته متوالی در نقش یک منجی برای تیمش ظاهر شد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دقیقه 93 دیدار با گسترش فولاد و با گل سیامک نعمتی از دومین شکست خانگی این فصل خود گریخت. در روزی که سرخپوشان با ارائه بازی مالکانه فرصت های بی شماری برای یک برد خانگی مقابل شاگردان فیروز کریمی و کسب 3 امتیاز داشتند، روی یک ضد حمله غافلگیر شده و با یک گل از حریف خود عقب افتادند.


پرسپولیسی ها مثل همیشه با فشار بیشتری دقایق پایانی را حمله کردند و در نهایت با گل سیامک نعمتی که به عنوان بازیکن تعویضی جانشین منشا شده بود، به حداقل امتیاز از این بازی دست یافتند. این دومین هفته متوالی است که شاگردان برانکو در لحظات آخر موفق به گلزنی می شوند و نتیجه بازی را به سود خود تغییر می دهند.

 

 


هفته گذشته نیز پرسپولیس در حالی که تا دقیقه 90 با تساوی بدون گل مقابل سیاه جامگان متوقف شده بود، نعمتی به عنوان بازیکن جانشین به بازی آمد و با سماجت او از یک توپ مرده موقعیت گل ایجاد شد تا علیپور زننده گل سه امتیازی سرخپوشان باشد.


در دو هفته اخیر نعمتی بی شک تعویض طلایی سرخپوشان بوده و در دقایق پایانی بازی که به برانکوتایم معروف شده توانسته اثرگذاری ویژه ای روی گل های پرسپولیس داشته باشد.

 

عکس‌ها: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها