کد خبر : 1498645 | 28 دی 1396 ساعت 18:26 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

ما و سیاه‌جامگان نباشیم سرخابی‌ها اینجا نمی‌آیند

مهاجری: حمایت کنید تا ستاره بگیریم

رضا مهاجری سرمربی پدیده آرزوی خود را پرتماشاگر شدن بازی های این تیم اعلام می کند. موضوعی که باعث می شود ستاره های فوتبال ایران برای بازی به مشهد بیایند.

مهاجری: حمایت کنید تا ستاره بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری که امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود درباره شرایط فعلی پدیده گفت: امیدواریم طبق بیانیه باشگاه بتوانیم به روند خوبمان برسیم. ما روزهای سختی را سپری کردیم. اگر این اتفاقات برای تیم های دیگر می بود شاید کار سخت تر از این بود اما ما باور داریم که مدیریت تمام تلاشش را می کند و موجب همدلی ما شده است. بچه ها ثابت کردند که می توانند کارهای بزرگی کنند. امیدواریم فردا مقابل استقلال بزرگ هم خوب باشیم. امیدوارم حمایت هم بشویم و فردا بتوانیم از حمایت هوادارنمان بهره ببریم.


او درباره بازیکنان محروم تیمش گفت: محمداسماعیل نظر و گردان مصدوم هستند و خانزاده محروم اما مرادمند و عبداله حسینی آماده شدند.


مهاجری درباره موضوع روز فوتبال ایران، استقبال هواداران مشهدی از حضور تیم های سرخابی  گفت: مشهد طرفداران فوتبالی دارد که سختی راه و کمبودها بازدارنده شان نیست. ما باید شرایطی مهیا کنیم که این تماشاگر را به خودمان جذب کنیم. تماشاگر باید بداند تا ما و سیاه جامگان نباشد پرسپولیس و استقلال اینجا نمی آیند.


مهاجری همچنین از وضعیت داوری گله کرد و این موضوع را هم به عدم حمایت هواداران مربوط دانست: قصد توجیه شکست هفته قبل را ندارم. اما پنالتی محرز ما گرفته نشد. این شرایط برای سرخابی ها کمتر است آنها بیشتر مورد حمایت هستند. شاید اگر تماشاگران ۵۰ ۵۰ بودند، هفته قبل بازی مساوی می شد.


مهاجری در ادامه حرف هایش باز هم تاکید کرد که حضور هواداران فوتبال برای تماشای بازی های این تیم یک مساله کلیدی است. او گفت: ما تیم ۴ ساله ایم باید این روزها را سپری کنیم. ما نیاز داریم به هم عادت کنیم. دوست داریم ورزشگاه پر شود و ما توقع این را داریم. در نیم فصل تیم های متمول به ستاره های ما هجوم آوردند. مخصوصا از وقتی شش امتیاز از ما کسر شد. ستاره ها باید حمایت بشوند تا رغبت کنند و بمانند.


آخرین سوال از مهاجری هم درباره بازی استقلال و کیفیت تیم حریف در مسابقه فردا بود که او گفت: مشکلاتی داشتیم که امیدواریم حل شوند. استقلال تیم منسجمی شده. آنها تمرکز بیشتری دارند و این مساله آنها را به موفقیت می رساند.

دیدگاه‌ها