کد خبر : 1498725 | 29 دی 1396 ساعت 02:04 | 72K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و لایق ترین نیمکت نشینان دنیا

یک بار دیگر تیم دوم رئال از سوی زیدان به میدان فرستاده شد و برای چندمین بار پاسخی مثبت به اعتماد سرمربی فرانسوی داده نشد.

رئال و لایق ترین نیمکت نشینان دنیا

به گزارش "ورزش سه"، وقتی لگانس قرعه رئال در یک چهارم نهایی کوپا دل ری شد، بسیاری تصور می کردند که زیدان بالاخره در این تورنمنت، از تیم اصلی خود استفاده خواهد کرد به خصوص اینکه لگانس در این فصل یقه خیلی از تیم های خوب لالیگا را گرفته و فعلا از منطقه سقوط فاصله دارد اما در عمل چنین نشد.

 

زیدان امشب رئال را با ترکیب کاسیا، وایه خو، واران، کارواخال، تئو، یورنته، کوواچیچ، سبایوس، لوکاس، آسنسیو و مایورال به زمین فرستاد. ترکیبی که در بازی های قبلی نیز جواب نداده بود. زیدان با این حال یک بار دیگر ترجیح داد روی تیم دوم خود حساب کند و عجیب نبود که بازهم نتواند پاسخی مثبت دریافت کند.

 

 

1277085

 

 

رئال نیمه اول کمتر تمایلی برای حمله داشت و بیشتر به حفظ توپ پرداخت. تنها دو شوت به دروازه در این نیمه نشان می داد که زیدان باید فکری به حال خط میانی خود کند.

این اتفاق در نیمه دوم رخ داد و زیزو، ایسکو و مودریچ را به زمین فرستاد. تعویضی ها یورنته و سبایوس بودند که بار دیگر ثابت کردند چرا در طول فصل یا نیمکت نشین هستند یا در فهرست 18 نفره نامی از آنها دیده نمی شود. در دیداری که سرد بود و کسل کننده، در نهایت رئال روی نبوغ آسنسیو توانست در دقیقه 90 به گل رسیده و برنده شود.

 

نیمکت نشین های رئال امشب نشان دادند که زیدان به چه دلیل در هر بازی ترجیح می دهد از سه تعویض خود استفاده نکند. به نظرمی رسد که سیاست خریدهای تابستانی رئال با شکست بزرگی مواجه شده است. این در حالی است که رئال قهرمانی فصل گذشته در لالیگا را تا حد زیادی به درخشش تیم دوم خود مدیون بود.

 

تیم دوم فعلی رئال در هر دو بازی برگشت مراحل یک شانزدهم و یک هشتم نهایی برابر فوئن لابرادا و نومانسیا با تساوی 2-2 متوقف شده است. حال باید دید زیدان در بازی برگشت مقابل لگانس بازهم به ذخیره های خود میدان خواهد داد یا اینکه بدون ریسک، تیم اول را به زمین می فرستد.

 

دیدگاه‌ها