کد خبر : 1498749 | 29 دی 1396 ساعت 10:02 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

همراه با علی دایی در روز پرماجرای یادگار

علی دایی در فضای ملتهب ورزشگاه یادگار امام موفق به کسب پیروزی مقابل تراکتور شد.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی از زمان حضور روی نیمکت پرسپولیس، داستان های جالبی در ورزشگاه یادگار امام داشته است. دو فصل قبل هم او با صبای قم به تبریز آمد و با گل دقایق پایانی موفق به کسب 1 امتیاز مقابل تراکتورسازی شد و پس از خوشحالی، با شعارهای هواداران تراکتور علیه خود روبرو شد. دایی در نشست خبری هم به فضای ورزشگاه یادگار امام واکنش نشان داد و بحث حتی به مسائل غیر از فوتبالی هم کشیده شد.

 

روز گذشته علی دایی این بار با سایپا به تبریز آمد و طول 90 دقیقه بازی را در کنار خط سپری کرد. او دائم نکات فنی را به بازیکنانش یادآوری می کرد و جنب و جوش زیادی در کنار زمین داشت؛ مسئله ای که به مذاق هواداران تراکتور در ورزشگاه خوش نیامد.

 

اما اوج شعارها علیه دایی، پس از گل های سایپا بود. نکته ای که سرمربی سایپا نیز در کنفرانس خبری به آن اشاره کرد:« حیف آذربایجان است، تراکتور عقب افتاده عوض آنکه مثل همیشه تیمشان را تشویق و کمک کنند آنطور شعارها را می دهند که در روحیه تیمشان مطمئنا تاثیرگذار می شود. امروز حضور هواداران تراکتور موهبت خوبی برای ما بود اما با رفتارهایشان باعث شدند تا تیمشان تضعیف شود و ما روحیه بگیریم و این بازی را آنطور که دلمان می خواست انجام دهیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.» البته این شعارها مختص به علی دایی نبود و تراکتوری ها روز گذشته علیه بازیکنانشان نیز موضع گیری کردند.

 

البته در جریان بازی کاپیتان تیم تراکتورسازی دیداری با علی دایی هم داشت و کیانی صمیمیتش با دایی را نیز نشان داد اما این موضوع تاثیر چندانی در جو ورزشگاه نداشت.

 

شاگردان دایی پس از دریافت گل تساوی به حملات خود ادامه دادند تا این که مهدی ترابی بار دیگر گلزنی کرد تا سایپا با گل های او پیروز میدان شود. پس از پایان مسابقه سفید پوشان پایتخت به همراه سرمربی مسرور از پیروزی خوشحالی کردند و این موضوع بار دیگر واکنش هواداران را به دنبال داشت.

 

آقای گل فوتبال ملی جهان، در نشست خبری پس از مسابقه به فحاشی هواداران تراکتور اینطور واکنش نشان داد:« من اصلا ناراحت نشدم. من تیمم برد و خدا را شکر می کنم. فکر می کنم هر کسی که به من توهین کرد به خودش و ناموس خودش توهین کرده و به غیر از این فکر نمی کنم. مگر قرار است با بد و بیراه این و آن ما ناراحت شویم و از کوره در برویم.»

 

در نهایت هم وی خشمگین از صحبت های خبرنگاران نشست خبری را ترک کرد تا یک روز پرماجرای دیگر برای علی دایی در تبریز رقم بخورد.

 

1277126

 

1277127

 

1277125

 

1277124

 

1277130

 

1277129

 

1277128

دیدگاه‌ها