کد خبر : 1498838 | 29 دی 1396 ساعت 15:17 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری کاپیتان‌های تراکتور از بی‌احترامی هواداران

دو بازیکن باتجربه تراکتورسازی از اتقافاتی که روز گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز رخ داد، دلخور هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار تراکتورسازی و سایپا که با شکست دو بر یک سرخ‌پوشان تبریزی همراه شد، اگرچه محمد ایرانپوریان و محمد ابراهیمی نمایش خوبی داشتند اما از دست رفتن یک پنالتی و یک موقعیت گل خوب توسط این دو بازیکن باعث شد تا هواداران از کوره در بروند و شعارهای تندی را علیه کاپیتان‌های دوم و سوم تراکتورسازی سر بدهند.


شعارهایی که دیروز از سوی هواداران تراکتور مطرح شد، جالب نبود و همین امر موجب دلخوری دو بازیکن مذکور شده است. ایرانپوریان و ابراهیمی اگرچه تبریزی نیستند اما چندین سال است در تراکتورسازی توپ می‌زنند و همواره به عشق هواداران این تیم قید پیشنهادهای خوبی را زده‌اند. ایرانپوریان و ابراهیمی که تقریبا  همواره جزو بازیکنان مطرح و ستاره فوتبال ایران محسوب شده‌اند، همین حالا نیز در تراکتور عملکرد خوبی دارند و شاید به حق از برخی هواداران ناراحت هستند.

 

1277216


در جریان بازی دیروز تراکتورسازی مقابل سایپا اگرچه ابراهیمی به زعم هواداران یک موقعیت خوب را از دست داد اما در جریان بازی بسیار خوب کار کرد و جزو بهترین‌های تراکتورسازی بود. f14 تراکتوری‌ها در این بازی نه تنها پاس گل تیمش را برای ایرانپوریان ارسال کرد که پاس منجر به پنالتی را نیز او داد و چند موقعیت خوب گلزنی برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد کرد اما این توپ ها به گل تبدیل نشد. از سوی دیگر ابراهیمی با دوندگی بالا و عملکرد مطلوب یکی از بهترین‌های تیمش بود.

 

1277217


همچنین محمد ایرانپوریان اگرچه یک پنالتی را از دست داد اما دو دقیقه بعد خودش با گلزنی آن پنالتی را جبران کرد و البته در جناح راست توپ‌های زیادی را ارسال کرد و با سرعت و تکنیکش جزو خوب‌ها بود.


در این شرایط شاید تاختن به این دو بازیکن باتجربه از سوی برخی هواداران تراکتورسازی صحیح نباشد. بی‌تردید ادامه این روند این دو بازیکن را به روزهای سخت می‌رساند و شاید تصمیم به جدایی از تیم محبوب تبریزی بگیرند. آنهایی که سال‌ها به پیشنهاد تیم‌های دیگر نه گفتند حالا از هواداران خودی دلخور هستند و شاید اتفاقات دیگری درباره‌شان رخ بدهد.

 

دیدگاه‌ها