کد خبر : 1498855 | 29 دی 1396 ساعت 17:08 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

علی کریمی: از فرصت ها استفاده کردیم و بردیم

سرمربی سپیدرودی ها می گوید در دیدار برابر گسترش هم می توانستیم به برتری برسیم اما در این بازی با استفاده از موقعیت ها توانستیم آن بازی را جبران کنیم.

علی کریمی: از فرصت ها استفاده کردیم و بردیم

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی پس از بازی برابر سپاهان در مصاحبه ای با گزارشگر شبکه استانی باران در رابطه با پیروزی برابر سپاهان به اظهار نظر پرداخت. او گفت: بازی جذابی را شاهد بودیم و هر دو تیم فشار زیادی روی دروازه حریف آوردند اما برعکس بازی دوهفته پیش در این زمین توانستیم از فرصت های مان به خوبی استفاده کنیم و به گل برسیم.


کریمی ادامه داد: از مردم رشت ممنونم و این سه امتیاز را به آنها تقدیم می کنم. آنها تاکنون از ما حمایت خوبی داشتند و امیدوارم در تمام بازی ها همینطور از تیم حمایت کنند تا در نهایت بتوانیم به تمام اهداف مان برسیم.


او درباره کسب اولین سه امتیاز در این بازی گفت: خداراشکر این اولین سه امتیازی بود که در این تیم به دست آوردم. البته در بازی گسترش فولاد هم خوب کار کردیم اما در نهایت نتوانستیم به برتری برسیم اما در این بازی موفق شدیم با استفاده از موقعیت هایی که به دست آوردیم به گل برسیم و دروازه حریف را باز کنیم. به دلیل بازی خوبی که ارائه دادند از تمام بازیکنانم ممنونم.

 

دیدگاه‌ها