کد خبر : 1498862 | 29 دی 1396 ساعت 17:21 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

افاضلی: بازی شش امتیازی را بردیم

سرمربی تیم نفت تهران می گوید تیمش مصاف مهمی را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

افاضلی: بازی شش امتیازی را بردیم

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی بعد از پیروزی چهار بر یک تیمش مقابل سیاه جامگان گفت: بازی سختی بود برخلاف نتیجه ای که بدست آمد. تیم سیاه جامگان خیلی خوب و دونده بود. نتیجه بزرگی برای تیم ماست. این کمک می کند شرایط تیم ما تغییر کند. این بازی شش امتیازی بود. گل زودهنگام باعث شد شرایط ذهنی ما بهم بریزد. بازیکنان با تجربه ما خیلی خوب کار کردند و بازیکنان به بازی برگشتند. انرژی خوبی داشتیم. این گام برای نفت مهم بود. امیدوارم بتوانیم آرام آرام بهتر شویم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا انتظار این نتایج را با نفت داشته گفت: من چیزی که در ذهنم بود به جز بازی با پرسپولیس که محتاط بودم، به دنبال برد بودم. ایده های بازی ما مشخص است. به دنبال ایجاد برخی مسائل در تیم هستیم. در مسیر خوبی هستیم. باید بازیکنان در اینجا متوقف نشوند. جایگاه ما اینجا نیست. باید بهتر از این باشیم. اگر مشکلات مدیریتی اول فصل نبود شرایط این تیم بهتر می شد.


سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا بعد از گل حریف انتظار داشت تیمش به بازی برگردد گفت: من فکر می کردم این آزمون بزرگی برای ماست و خوشبختانه دیدیم بازیکنان تغییر کردند و موفق شدند.
افاضلی  در پایان و در واکنش به سوالی درباره غرور احتمالی تیمش بیان کرد: این مسئله می تواند در هر تیمی رخ دهد. ولی ما بازیکنان با تجربه داریم. قطعا هم روی آن کار می کنیم. خیلی ها فکر می کنند بدون اجرا کردن تمام توانشان می توانند موفق شوند که ما با این مسئله برخورد می کنیم و در تمرین با بازیکنان صحبت می کنیم.

 

دیدگاه‌ها