کد خبر : 1498877 | 29 دی 1396 ساعت 17:10 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

برد 4 گله برای نفت؛ طلسم شکنی 4 فصله!

نفت تهران در دیداری تاریخی موفق شد سیاه جامگان را شکست دهد.

برد 4 گله برای نفت؛ طلسم شکنی 4 فصله!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان افاضلی هر هفته بهتر از هفته قبل بازی می کنند و نتایج این تیم نیز گویای تحولی است که کمک سابق برانکو در این تیم ایجاد کرده است. آن ها امروز بازی 1-0 باخته را با 4 گل به نفع خود تمام کردند تا پس از 3 سال و اندی، یک پیروزی 4 گله را به دست آورند.

 

در هفته پنجم لیگ سیزدهم شاگردان یحیی گل محمدی در اهواز میهمان استقلال خوزستان بودند و در همان 15 دقیقه ابتدایی، کار حریف را ساختند. مرحوم مهرداد اولادی در دقیقه 10 اولین گل طلایی پوشان را زد و سپس رضا نوروزی در دقایق 12 و 15 دو گل دیگر به ثمر رساند تا نسخه استقلال خیلی زود پیچیده شود.

 

سپس ایمان مبعلی 2 بار توپ را وارد دروازه نفت کرد؛ اما در دقایق پایانی رسول نویدکیا چهارمین گل را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه 4-2 با پایان برسد.

 

14 هفته بعد، نفتی ها این بار در تهران با نتیجه 4-1 گسترش فولاد را مغلوب کردند تا در هفته ما قبل پایانی پیروزی بزرگی را به دست آورند. رسول نویدکیا 2 گل در آن بازی زد و علی قربانی و وریا غفوری بازیکنان فعلی استقلال نیز دیگر گل ها را به ثمر رساندند.

حال آن ها امروز در حالی با 4 گل پیروز شدند که وضعیت بحرانی داشتند؛ اما حالا با 20 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سیزدهم هستند و اگر هفته آینده گسترش فولاد را ببرند می توانند دو رده دیگر هم بالاتر بیایند.

 

دیدگاه‌ها