کد خبر : 1498970 | 30 دی 1396 ساعت 08:32 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - کریستال پالاس

دو تیم آرسنال و کریستال پالاس، امروز در ورزشگاه امیریتس شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی آرسنال - کریستال پالاس

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی ها پس از نتایج ضعیف اخیر و همچنین از دست دادن سانچس، به دنبال راهی برای بهبود شرایط هستند. شاگردان ونگر در 3 دیدار اخیرشان در لیگ برتر موفق به کسب پیروزی نشده اند و با 39 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته اند. همچنین آنها الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی را نیز از دست داده اند و او به زودی راهی منچستریونایتد خواهد شد و در ترکیب آرسنال برای این دیدار حضور نخواهد داشت. بدین ترتیب ونگر و شاگردانش باید راه پیروزی را بدون حضور او پیدا کنند که کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

 

1260340

 

 

در آن سو، کریستال پالاس با کسب 25 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و رفته رفته در حال بهبود شرایط است. آنها که فصل را بسیار ضعیف شروع کرده بودند، توانستند خود را بالا بکشند و شرایط را عوض کنند. پالاس دو پیروزی پیاپی در دو بازی اخیرش کسب کرده و حالا با اعتماد به نفس پا به امیریتس خواهد گذاشت.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال، 1 تساوی و 1 پیروزی برای پالاس به دست آمده است. کازورلا، ژیرو و ماتلند نیلز به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند. حضور مونرئال، کوشیلنی و اوزیل هنوز قطعی نیست و سانچس نیز از فهرست تیم خارج شده است. پالاس نیز ویکهم، ساخو، دن، اسکالپ و لوفتوس چیک را در اختیار نخواهد داشت و حضور تاونزند هم هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1277324

دیدگاه‌ها