کد خبر : 1498994 | 30 دی 1396 ساعت 08:52 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایرانپوریان: غیرتم را قبلا نشان دادم، دیگر پنالتی نمی‌زنم

گلایه‌های تند ستاره تراکتور از افراد معلوم‌الحال!

مدافع تیم تراکتورسازی نسبت به توهین هایی که برخی هواداران به خودش انجام دادند، واکنش نشان داد و حرف های جالبی را بر زبان آورد.

گلایه‌های تند ستاره تراکتور از افراد معلوم‌الحال!

محمد ایرانپوریان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره ناکامی‌های اخیر تراکتورسازی، اتفاقاتی که در بازی با سایپا رخ داد، ‌شعارهای برخی هواداران علیه خودش و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:


امیدوارم با سرمربی جدید شرایط تغییر کند


با اینکه بازی بدی مقابل سایپا انجام ندادیم؛ اما بدشانس بودیم و موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد. ما در این بازی هرگز حقمان باخت نبود؛ اما متاسفانه شرایط آنطور که می خواستیم نشد. به هر حال امیدوارم همه چیز با حضور سرمربی جدید تغییر کند.


غیرتم را وقتی نشان دادم که 50 درصد بینایی ام رفت


متاسفانه برخی افراد معلوم الحال در ورزشگاه سکوها را ملهتب می کنند. متاسفم که به من محمد ایرانپوریان لقب بی غیرت می دهند. انگار این افراد گذشته را از یاد برده اند و دچار فراموشی شده اند. یادشان رفته که به خاطر تراکتورسازی پرده گوشم پاره شد، رباط صلیبی و داخلی پاره کردم. من غیرتم را وقتی نشان دادم که 50 درصد بینایی ام را به خاطر تراکتورسازی از دست دادم. خیلی کارها انجام دادم که شاید گفتن نداشته باشد؛ اما یاد آوری آنها برای برخی افراد باید انجام شود.


از چند نفر معلوم الحال خط می گیرند


من همیشه سعی کردم سعی و تلاشم را درون زمین بگذارم و با چند نفر معلوم الحال که خط می گیرند تا بیایند و توهین کنند، کاری ندارم. من اهل این نیستم که بیرون زمین کارهای عجیب انجام دهم تا برخی از من حمایت کنند. همین امسال با اینکه یک دفاع راست هستم در دو جام 7 گل زده ام و 5 پاس گل دادم. با این شرایط فکر می کنم دلیلی ندارد که بخواهم از عملکرد خودم دفاع کنم و توضیحی در این باره بدهم.


این ها سابقه دارند


اینهایی که روز پنجشنبه به من کم لطفی کردند، همین هایی هستند که یکروز به مدیرعامل فحاشی می کنند و یکروز می گویند مدیرعامل فوق العاده است. یکروز از سرمربی حمایت می کنند، روز بعد به او فحاشی می کنند و می گویند چیزی بلد نیست.


ابراهیمی قبلا اسطوره بود، حالا عمدا گل نمی زند!


این افراد سالها محمدابراهیمی را اسطوره تراکتور قلمداد کردند؛ اما حالا در پیج های طرفداری شان در فضای مجازی می نویسند ابراهیمی عمدا گل نمی زند تا مربی تیم برود. واقعا متاسفم که باید به این افراد جواب دهم؛ اما بد نیست برخی مسائل را بگویم.


پیش وجدان خودم راحت هستم


محمد ایرانپوریان غیرت خود را داخل زمین نشان می دهد. من در همه شرایط سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و پیش وجدان خودم راحت هستم. همیشه بیشترین توانم را برای تراکتور گذاشتم و از این بابت به رضای خدا راضی هستم.


حوصله حاشیه ندارم، دیگر پنالتی نمی زنم!


من 4 سال است به عنوان پنالتی زن اول تراکتور کارم را جلو می برم. در این چند سال 20 پنالتی زدم که فقط 3 پنالتی ام به گل تبدیل نشده است. الان هم بابت این که پنالتی را گل نکردم، سرم پایین است و از موضع بالا حرف نمی زنم؛ اما وقتی از 20 پنالتی 3 ضربه خطا می رود، یک امر طبیعی است و اینکه بخواهند به من حمله کنند و الفاظ ناشایستی را به کار ببرند، برایم قابل قبول نیست. حالا با این شرایط تصمیم گرفته ام دیگر پنالتی نزنم. اگر در جریان بازی پنالتی شد دیگر پشت ضربه نمی روم و یک بازیکن دیگر بزند. من دیگر حوصله این حواشی را ندارم.


دست هواداران واقعی تراکتور را می بوسم


امیدوارم با حضور سرمربی جدید شرایط تراکتورسازی بهتر شود. من از هواداران واقعی تراکتور که در هیچ شرایطی تیم شان را تنها نگذاشتند بابت ناکامی های اخیر معذرت می خواهم و دست این هواداران را می بوسم. امیدوارم هواداران واقعی تراکتور در ادامه فصل نیز حمایت خوبی از ما انجام دهند و بتوانیم روزهای خوبی را سپری کنیم. ما هنوز در لیگ بازی های زیادی داریم و در آسیا نیز باید مسابقات سختی را پشت سر بگذاریم. با این شرایط برای موفقیت به حمایت هواداران نیاز داریم.

دیدگاه‌ها