کد خبر : 1499059 | 30 دی 1396 ساعت 12:16 | 67.4K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد 380 هزار دلاری ساغلام 48 ساله برای 3.5 ماه

جوان‌ترین خارجی لیگ، گران‌ترین است!

سرمربی جدید تراکتورسازی نه تنها عنوان جوان ترین خارجی لیگ را به خود اختصاص داده که گران ترین مربی نیز محسوب خواهد شد.

جوان‌ترین خارجی لیگ، گران‌ترین است!

به گزارش "ورزش‌سه"، ارطغرل ساغلام مربی نامدار ترکیه ای روز گذشته به طور رسمی با امضای قراردادی 3.5 ماهه هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت و کارش را شروع کرد. ساغلام بعد از مذاکرات نسبتا طولانی در نهایت پذیرفته که با قراردادی به ارزش 380 هزار دلار سرمربی تراکتورسازی شود. این در حالی است که او 4 دستیار همراه خود به ایران می آورد و رقم قرارداد آنها نیز از همین مبلغ کسر خواهد شد.


با این حال با توجه به اینکه قرارداد ساغلام برای 3.5 ماه امضا شده، او با مبلغ مذکور گران ترین مربی لیگ برتر خواهد بود. چراکه در لیگ برتر هفدهم هیچ مربی نیست که برای 10 بازی در لیگ و 6 مسابقه در آسیا حدود 1.7 میلیارد تومان پول گرفته باشد.


ساغلام البته نه تنها عنوان گران ترین مربی لیگ برتر را به خود اختصاص داده که جوان ترین خارجی لیگ هم هست. او نسبت به زلاتکو کرانچار، برانکو ایوانکوویچ و وینفرد شفر 3 خارجی دیگر شاغل در لیگ ایران سن بسیار پایین تری دارد و با 48 سال سن عنوان جوان ترین مربی خارجی لیگ را از آن خود خواهد کرد.


حال با این شرایط هواداران تراکتورسازی انتظارات زیادی از سرمربی ترک تبار خود دارند. ساغلام هم اهمیت کار در تراکتور را باید درک کند. بی تردید اگر او در بازی های باقی مانده لیگ و در لیگ قهرمانان آسیا نتواند شرایط خوبی را برای تراکتور رقم بزند، کارش سخت تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها