کد خبر : 1499206 | 01 بهمن 1396 ساعت 00:02 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: مقابل نیوکاسل فوق العاده بازی کردیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل نیوکاسل، عملکرد شاگردانش را فوق العاده توصیف کرد.

گواردیولا: مقابل نیوکاسل فوق العاده بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا سیتی با دو گل سرخیو آگوئرو پیش افتاد؛ اما نیوکاسل توانست روی یکی از معدود موقعیت هایش، توسط جیکوب مورفی به گل برسد و اختلاف را به حداقل کاهش دهد.

 

ولی آگوئرو با زدن سومین گلش در این دیدار در دقیقه 83، پیروزی سیتی را قطعی کرد. گواردیولا هم از اینکه تیمش بعد از شکست 4-3 مقابل لیورپول، در این دیدار به سه امتیاز رسید، ابراز خوشحالی کرد.

 

او به خبرنگاران گفت:" ما بعد از اینکه دو امتیاز مقابل کریستال پالاس و مقابل واتفورد هم دو امتیاز از دست داده بودیم، واکنش های خوبی نشان داده بودیم و امروز هم بعد از شکست هفته قبل، واکنش خوبی داشتیم.

 

 

1277567

 

 

ما در حالی که آنها با 10 بازیکن در محوطه جریمه بازی می کردند، نمایش فوق العاده ای داشتیم. ما صبور بودیم و فضاها را پیدا می کردیم. در نیمه دوم، آنها تنها یک بار از نیمه زمین رد شدند و ما گل خوردیم؛ اما ما در مجموع واقعا نمایش خوبی داشتیم.

 

در نیمه دوم، ما خیلی خوب بازی نکردیم و برای 15-10 دقیقه، آنها حمله کردند و به گل رسیدند؛ اما وقتی بازی 2-1 بود هم ما واکنش خوبی داشتیم و به بازی کردن ادامه دادیم و حرکت فوق العاده لروی سانه، سرنوشت ساز شد."

 

گواردیولا همچنین در مورد عملکرد آگوئرو و گل سوم او گفت:" تمام کنندگی، جزو استعدادهای اوست. قبل از گل اول، او به توپ نرسیده بود. ما به گل های او نیاز داریم. او بازیکن خیلی مهمی است."

دیدگاه‌ها