کد خبر : 1499293 | 01 بهمن 1396 ساعت 11:58 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

یک مدیر باید به حاشیه ها کمتر توجه کند

اولین وعده صالحی امیری برای موفقیت در جاکارتا

رییس جدید کمیته ملی المپیک گفت: بدون تردید مردم ما در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شاهد صحنه‌های غرور انگیز بسیاری خواهند بود.

اولین وعده صالحی امیری برای موفقیت در جاکارتا

به گزارش "ورزش سه" سیدرضا صالحی امیری رئیس جدید کمیته ملی المپیک در مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و سابق کمیته المپیک که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، ضمن  قدردانی از مدیریت سابق کمیته ملی المپیک و اجزای مدیریتی آن گفت: در اجرای فعالیت‌ها می‌بایست چند هدف را مد نظر داشته باشیم. ابتدا انسجام خود را در جهت همگرایی اجزای سیستم به سمت اهداف خود سوق دهیم. انسجامی در راستای مجموعه نظام و مدیریت کشور و یکدلی و یکرنگی شکل گیرد.


وی افزود: انسجام میان کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون‌های ورزشی که نقطه اصلی هدف گذاری است؛ فدراسیونهایی که اساس کار بوده و باید احساس امنیت و آرامش داشته باشند تا بتوانند ماموریت خود را به خوبی انجام دهند.


رییس کمیته ملی المپیک تصریح کرد: انسجام با مجموعه دولت که همواره یاور ورزش بوده‌اند، مجلس شورای اسلامی، نهادهای قانونی دیگر تا نهایتا محصول این انسجام را باید مردم ببینند و در نهایت غرور و لبخند و رضایت مندی بر لبان مردم عزیز ما نقش بندد.


صالحی امیری در ادامه بیان داشت: بدون تردید مردم ما در بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا شاهد صحنه‌های غرور انگیز بسیاری خواهند بود. ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه از مهمترین برنامه‌ها است. مدیر باید حرکت کند و کمتر به حاشیه کار داشته باشد.


وی ادامه داد: مردم نتیجه ورزشکاران در عرصه بین المللی برایشان مهم است، از طرفی امروز ورزش بیش از هر زمان دیگری میتواند در تصویر سازی یک کشور در عرصه بین المللی نقش داشته باشد، لذا باید توجه و اهمیت ویژه‌ای به این مقوله داشته باشیم تا در کنار ورزش تصویر زیبایی از کشورمان به جهانیان عرضه کنیم.


صالحی امیری در پایان گفت: جا دارد از زحمات اعضای محترم هیأت رییسه و هیأت اجرایی قبلی کمیته المپیک که انصافا در این چهار سال زحمت کشیدند، به خصوص آقای هاشمی که انصافا از نظر اخلاقی و مدیریتی احترام بسیاری برای ایشان قایلم تقدیر و تشکر کنم.

دیدگاه‌ها