کد خبر : 1499307 | 01 بهمن 1396 ساعت 13:11 | 39.8K بازدید | 0 دیدگاه

قبل از بازی پرسپولیس مربی سپاهان مشخص می‌شود؛

تابش: مربی خارجی مدنظر ما از شفر شناخته شده‌تر است

سرپرست موقت باشگاه سپاهان می گوید که تا پیش از دیدار برابر پرسپولیس وضعیت سرمربیگری سپاهان مشخص می شود.

تابش: مربی خارجی مدنظر ما از شفر شناخته شده‌تر است

مسعود تابش سرپرست موقت باشگاه سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط این روزهای سپاهان پس از جدایی زلاتکو کرانچار گفت: خب آقای کرانچار خیلی آدم خوبی است و با شرایط خیلی مناسب از تیم جدا شدند. جدایی ایشان هم با رضایت ما و هم رضایت ایشان همراه شد و خیلی راحت و بدون ناراحتی این اتفاق افتاد.


وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که داشتیم آقای قنبری هدایت تیم را به عهده گرفته اند تا بازی فولاد را پشت سر بگذاریم.


تابش با اشاره به اینکه یک مربی خوب خارجی و یک مربی خوب داخلی مدنظر باشگاه هستند، توضیح داد: یک مربی خارجی خوب و یک مربی داخلی خوب که رزومه خوبی دارند، مد نظر هستند و در حال بررسی هستیم که به امید خدا همین هفته و قبل از بازی با پرسپولیس مربی ما مشخص شود.


سرپرست موقت باشگاه سپاهان در مورد اسامی و گمانه زنی هایی که در مورد حضور اشخاصی مثل ماگات مطرح می شود، اظهار داشت: ما هیچ اسمی را مطرح نمی کنیم. به عنوان مثال ما با ماگات صحبت نکردیم. گزینه های متعددی داشتیم ولی حالا یک ایرانی و یک خارجی مد نظر هستند. ما روی هر دو نظر مثبت داریم و حتی ممکن است زودتر از چیزی که پیش بینی کردیم توافقات صورت بگیرد و آن را رسانه ای کنیم.


تابش در خصوص اینکه مربی خارجی مورد نظر باشگاه آیا سابقه حضور در فوتبال ایران را دارد یا مثل شفر اولین حضور خود را تجربه خواهد کرد، افزود: نه اصلا در ایران فعالیت نداشته است؛ مربی شناخته شده ای است که نتایج خوبی با تیم خود گرفته است و حتی شناخته شده تر از آقای شفر است ولی از ما نخواهید که در حال حاضر اسمی از شخصی ببریم.

دیدگاه‌ها