کد خبر : 1499330 | 01 بهمن 1396 ساعت 14:48 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: مشکلات موراتا در چلسی احمقانه اند

آلوارو موراتا که تابستان امسال از رئال به چلسی پیوست، روزهای پرفشاری را سپری می کند.

کونته: مشکلات موراتا در چلسی احمقانه اند

به گزارش "ورزش سه"، چلسی با مبلغی بالغ بر 80 میلیون یورو موراتا را از رئال جذب کرد و این مهاجم جوان شروعی طوفانی هم داشت.

او با زدن گل های حساس و متوالی باعث شد تا رئالی ها خیلی زود حسرت از دست دادنش را بخورند ولی حالا شرایط موراتا متفاوت با ابتدای فصل است. او 6 بازی متوالی است که در گلزنی ناکام مانده و چند روز پیش در بازی با نوریچ هم از زمین اخراج شد.

 

 

1256025

 

 

آنتونیو کونته در نشست خبری پس از بازی با برایتون از موراتا دفاع کرد و گفت:« این اولین فصل فوتبالی موراتا است. بله؛ اولین فصل واقعی او چرا که تا پیش از این، در هیچ تیمی مهاجم ثابت نبود و برای اولین بار هم است که با چنین مشکلات و هجمه ای از انتقادات مواجه شده است. او باید این فشار را مدیریت کند چرا که مشکلاتش احمقانه اند.

مهم نیست او چقدر گل زده و یا در چند بازی گل نزده است. مهم تر از همه چیز، کمک به بازی تیمی است. موراتا نباید اعتماد به نفس خودش را از دست بدهد چون من، همی تیمی هایش و باشگاه به او و توانایی هایش ایمان داریم. او پیش از این در رئال و یوونتوس نیمکت نشین بود و با مشکلات کنونی بیگانه ولی حالا باید این وضعیت را قبول کرده و سعی کند بر مشکلاتش غلبه کند.»

 

 

دیدگاه‌ها