کد خبر : 1499378 | 01 بهمن 1396 ساعت 17:38 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

عصیان دین‌محمدی علیه لطیفی: کجای دنیا اینچنین است؟

سرمربی شهرداری تبریز که با گل دقایق پایانی از اکسین شکست خورد نسبت به اتفاقات رقم خورده در این بازی اعتراض خود را اعلام کرد.

عصیان دین‌محمدی علیه لطیفی: کجای دنیا اینچنین است؟

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین محمدی و تیمش در ثانیه‌های تلف شده با یک گل از اکسین البرز شکست خوردند تا سرمربی شهرداری که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود نسبت به اتفاقات و حواشی مربوط به این بازی موضع تندی اتخاذ کند.


دین محمدی در خصوص عصبانیت خود در پایان این بازی به خبرنگار ما اینطور توضیح داد: معلوم است چرا بازی خوشایند تمام نشده است، وقتی هیات فوتبال استان البرز اجازه می‌دهند 200 نفر در کنار زمین قدم بزنند باید هم انتظار داشت بازی چنین تمام شود. وقتی هر کس که کنار زمین است و اصلا مشخص نیست چه سمتی دارد در طول بازی کلا به بازیکن من که عصبانی است تیکه می‌اندازند خب مسلما دقایق پایانی متشنج خواهد بود.


وی ادامه داد: وقتی در کنار زمین قدم می‌زدم نمی‌دانم چطور 200 نفر آدم حضور داشتند. اینجا یا باید خبرنگار یا عکاس یا بقیه عوامل که حراست هستند حضور داشته باشند. به جز این ها نباید افراد متفرقه حضور داشته باشند اما اصلا مشخص نبود این افراد با چه سمت و رابطه‌ای در طول بازی در کنار زمین حضور داشتند. نمی‌دانم چرا هیات فوتبال استان البرز این افراد را کنترل نکردند یا نیروی انتظامی و حراست کجا بودند که انقدر افراد غیر در کنار زمین راحت قدم می‌زدند. به نظرم این اصلا درست نیست و باید نظارت شود.


دین محمدی با اشاره به مشکلاتی که در این بازی به وجود آمد گفت: اگر ابتدای بازی می‌دانستم که هیات فوتبال استان با تیم من مشکل دارد خب تصمیم دیگری می‌گرفتم. بچه‌های من چه گناهی دارند که باید میان اختلاف تیم و هیات فوتبال باشد.


سرمربی شهرداری در پایان با انتقاد از حضور علی لطیفی در حلقه شادی بازیکنان تیمش بعد از گلزنی گفت: مگر می‌شود مربی آنها از روی سکو به سمت دروازه ما بیاید و خوشحالی کند، کجای دنیا چنین است.

دیدگاه‌ها