کد خبر : 1499382 | 01 بهمن 1396 ساعت 16:54 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی – تارتار؛ همه جا امن و امان است

سرمربی فولاد خوزستان از برطرف شدن سوء تفاهمات به وجود آمده بین او و مهدی تارتار خبر داد.

پورموسوی – تارتار؛ همه جا امن و امان است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار رفت تیم های پارس جنوبی جم و فولاد یک حاشیه مهم داشت و قبل از آغاز بازی سرمربیان دو تیم بدون اینکه با هم دست بدهند و خوش و بش های معمول قبل از بازی را داشته باشند به مصاف هم رفتند. این دو در نشست خبری بعد از بازی نیز از خجالت هم درآمدند و البته پورموسوی با به کار بردن جمله " من تارتار را نمی شناسم" سهم بیشتری در این درگیری داشت.


ماجرا از این قرار بود که قبل از بازی پارس جنوبی جم و فولاد، پورموسوی و دستیارانش برای خوشامدگویی به سمت نیمکت پارس می روند اما تارتار به بهانه سرماخوردگی با آنها دست نمی دهد. همین باعث شد تا پورموسوی به این رفتار عکس العمل نشان دهد. این پایان ماجرا نبود و تارتار با شکایت رسمی خواستار رسیدگی بیشتر به موضوع در کمیته اخلاق شد.


اما حالا سرمربی فولاد درباره شکایت سرمربی پارس جنوبی جم می گوید: «اتفاق خاصی رخ نداده بود! من و تارتار همدیگر را یکبار در مراسمی دیدیم و با هم صحبت کردیم و سوء تفاهمات برطرف شد. تارتار می گفت اسم مرا مطرح نکرده و افراد دیگری مدنظرش بوده اند.»


پورموسوی معتقد است تیمش 10 هفته سخت دیگر در لیگ پیش رو دارد و باید به جای توجه به این مسائل، روی مسائل فنی متمرکز شد. او برای تلطف فضا می گوید: «ما مربیان جوانی هستیم که باشگاه ها به ما اعتماد کرده اند؛ پس باید پاسخگوی اعتماد باشگاه باشیم تا راه را برای مربیان دیگر هموار کنیم. اینکه بخواهیم به همدیگر "گیر" بدهیم خوشایند نیست.»

دیدگاه‌ها