کد خبر : 1499387 | 01 بهمن 1396 ساعت 17:15 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

زوج ربیع‌خواه- نوراللهی شکل می‌گیرد؟

با بازگشت ربیع خواه و پایان محرومیت یک جلسه‌ای، حضور او در جدال با پیکان محتمل است.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس بزرگترین خلا خود را در دیدار با گسترش فولاد و در خط میانی با غیبت دو هافبک دفاعی‌اش احساس کرد. جایی که کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه به صورت همزمان قادر به همراهی این تیم نبودند.


برانکو در این بازی ابتدا حسین ماهینی را به کار گرفت و بعد از آن نیز با فرا خواندن احمد نوراللهی بعد از یک سال از این بازیکن در هافبک دفاعی سود برد. با این حال هر دوی این بازیکنان به دلایل مختلف نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ماهینی به خاطر عدم تطبیق با این پست و نوراللهی نیز به دلیل ناآمادگی و هیجان ناشی از بازگشت با فاصله زیادی از دو هافبک مورد علاقه برانکو -ربیع خواه و کامیابی نیا- در زمین ظاهر شدند.

 

1277726


اکنون برای بازی با پیکان، برانکو محسن ربیع خواه را در اختیار دارد و شاید با روندی که نوراللهی نیز دنبال می‌کند او این بار در کنار شماره 18 سرخپوشان حاضر شود تا هواداران این تیم به روزهای خوب آینده بیش از گذشته امیدوار شوند. روزهایی که برانکو قطعا تصمیم به سود بردن از دو هافبک دفاعی در لیگ قهرمانان آسیا خواهد داشت و از هم اکنون باید نوراللهی را در شرایط بازی قرار دهد و یک سال دوری او را به نوعی جبران کند.

دیدگاه‌ها