کد خبر : 1499459 | 02 بهمن 1396 ساعت 09:40 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

با زدن 7 گل به دپورتیوو لاکرونیا

شبی که رئال مادرید بار دیگر رئال مادرید شد

بعد از مدت ها و در حالیکه به دیدار برابر پاری سن ژرمن نزدیک می شویم، رئال مادرید با درخشش گرت بیل و رونالدو، نمایش امیدوار کننده ای ارائه داد.

شبی که رئال مادرید بار دیگر رئال مادرید شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برابر لاکرونیا به انتظاراتی که از رئال مادرید وجود دارد شباهت داشت. گرچه در ابتدا با دریافت گل در آستانه سومین باخت متوالی خانگی در لالیگا قرار گرفته بود که اتفاقی تاریخی بود، اما نمایش قاطعانه آنها در ادامه یک پیروزی بزرگ را برای این تیم رقم زد و در این راه، گرت بیل نقشی اساسی را ایفا کرد.

 

در ابتدای بازی شاگردان زیدان خیلی زود عقب کشیدند و به نظر می رسید بعد از 2 شکست متوالی خانگی برابر بارسلونا و ویارئال، یک بعد از ظهر خسته کننده دیگر در برنابئو در انتظار همگان باشد.

 

1277786

 

اما بعد از آنکه بازی با گل ناچو به تساوی کشیده شده در صحنه ای که به نظر می رسد روی هوا رونالدو متوقف شده و کهکشانی ها باید صاحب یک ضربه پنالتی می شدند، ضربه دیدنی و مواج گرت بیل رئال مادرید را پیش انداخت.

 

در واقع گل ستاره ولزی باعث شد او تبدیل به اولین بازیکنی در لالیگای فصل جاری شود که موفق به زدن 5 گل شده است و همین که این موضوع در روز 21 ژانویه رخ داده، بیانگر حال و شرایط تیم زیدان در این فصل لالیگا بوده است.

 

با شروع نیمه دوم، گرت بیل موفق شد با یک ضربه سر دقیق برتری تیمش را 2 برابر کرده و نهمین گل این فصل خود را به ثمر برساند تا با آمار فصل قبل خود برابری کند؛ با این تفاوت که گرت بیل فصل قبل در 27 بازی و امسال در 17 مسابقه موفق به زدن 9 گل شده است.

 

 

1277798

 

با توجه به فاصله گفتن رونالدو و بنزما از روزهای اوج، ستاره ولزی لوس بلانکوس حالا تبدیل به تاثیرگذارترین مهاجم در هفته های اخیر شده است؛ اما به هر حال نکته تلخ برای رئال مادرید این است که گرت بیل تا به حال مقاطع زیادی از فصول اخیر را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

 

زیدان امیدوار است که مشکلات گرت بیل حالا تمام شده و او تا پایان فصل بتواند در همین سطح، بدون آسیب دیدگی به حضور در ترکیب ادامه دهد. اگر این اتفاق رخ دهد، شرایط رئال مادرید بسیار بهتر خواهد شد.

 

در اواخر بازی نیز رونالدو موفق شد 2 بار دروازه لاکرونیا را باز کند. گل اول با یک جایگیری مناسب در دیرک دوم و گل دوم نیز با یک ضربه سر شجاعانه، آنهم در شرایطی که نوک پای مدافع لاکرونیا به صورت او برخورد کرده و باعث خونریزی شده بود، به ثمر رسید.

 

زدن 2 گل در این دیدار توسط رونالدو در شرایطی که در 14 بازی قبلی، CR7 تنها موفق به زدن 4 گل شده بود، بهترین خبر برای زیدان است که چالش های مهمی چون لیگ قهرمانان، کوپا دل ری و بازگشت به جمع 3 تیم برتر لالیگا را پیش روی خود می بیند.

 

با توجه به اخلاف 19 امتیازی با بارسلونای صدرنشین، تکرار قهرمانی در لالیگای فصل جاری غیرممکن است؛ اما به ثمر رساندن 7 گل برابر لاکرونیا این نوید را به هواداران رئال مادرید داد که این تیم در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری درخشان ظاهر شده و فصل را با رضایت خاطر به پایان برساند.

 

1277789

 

از زمان باخت برابر بارسلونا در ال کلاسیکوی ماه آوریل، هرگز شاهد حضور همزمان گرت بیل، رونالدو و بنزما در ترکیب رئال مادرید نبوده ایم؛ اما حالا هر 3 مهاجم نامدار خط حمله قوهای سپید آماده بازی کردن بوده و می توانند دوباره با متحد شدن، روزهای خوش گذشته را تکرار کنند.

 

بازگشت به سیستم 3-3-4 می تواند بهبود فراوانی در سطح بازی تیم زیزو ایجاد کند و با توجه به قرعه دشوار پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان، آنها برای رویارویی با رقیب فرانسوی به این پیشرفت نیاز دارند؛ اما این اتفاق در شرایطی حاصل خواهد شد که همه ستاره های ترکیب رئال مادرید قادر به حفظ آمادگی خود باشند.

 

بن هیوارد – سایت گل

ترجمه: آریا فاطمی مقدم

دیدگاه‌ها