کد خبر : 1499473 | 02 بهمن 1396 ساعت 00:57 | 72.1K بازدید | 4 دیدگاه

پس از برتری 5 گله در زمین بتیس

والورده: مسی باورنکردنی بود

بارسلونا در ادامه روند پیروزی هایش در لالیگا امشب بتیس را در خانه اش گلباران کرد.

والورده: مسی باورنکردنی بود

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از مسی و سوارز و یک گل از راکیتیچ، کمک کردند تا بارسا فاصله خود با رقبا را بیش از پیش افزایش دهد. 

 

 

1276185

 

 

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« وقتی پیروز می شوید، طبیعی است که خوشحال باشید. بازی دشواری بود و در نیمه اول نبرد تن به تن را با ما اجرا کردند. نیمه اول بازیکنان ما به خاطر شیوه بازی بتیس خسته شدند اما در نیمه دوم هر چه بازی جلوتر رفت، بتیس تحلیل رفت و ما بهتر شدیم. سپس به گل های پی در پی رسیدیم. هرچند این یک برتری قاطعانه بود؛ ولی برای آن زحمت زیادی کشیدیم.

فکر می کنم نیمه دوم عالی بودیم و مسی باورنکردنی ظاهر شد. بیشتر از نیمه اول ریسک کردیم و توانستیم برتری خودمان را دیکته کنیم.»

 

 

1277872

 

 

قطعی بودن قهرمانی:« نباید به فاصله زیادی که ایجاد کرده ایم قانع باشیم. باید همین روند را در بازی های بعدی نیز ادامه دهیم. لیگ قهرمانان و کوپا دل ری نیز برای ما حائز اهمیت هستند و از حالا باید خودمان را برای برگرداندن نتیجه بازی رفت برابر اسپانیول(شکست 1-0) آماده کنیم.»

 

خسته کننده شدن لالیگا:« برای ما که اینطور نیست. تازه در شروع نیم فصل دوم هستیم و هر بازی، یک قدم مهم برای قهرمانی محسوب می شود.»

 

جدایی دلوفئو:« نمی دانم که او می تواند جدا شود یا خیر؛ ولی معتقدم دلوفئو کمک خوبی برای تیم است.»

 

مسی:« باید از بازی او لذت برد. خوشحالم که او بازیکن بارسلوناست و هر هفته از در اختیار داشتن او احساس غرور می کنیم. زمانی که مربی تیم های مقابل او بودم، برابرش زجر زیادی کشیدم. او بهترین فوتبالیست تاریخ است.»

 

 

دیدگاه‌ها