کد خبر : 1499476 | 02 بهمن 1396 ساعت 08:11 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سوانسی - لیورپول

دو تیم سوانسی و لیورپول، امشب در ورزشگاه لیبرتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی سوانسی - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده چهارم جدول لیگ برتر قرار گرفته و با کسب پیروزی در این دیدار می‌تواند به رده سوم بازگردد. شاگردان یورگن کلوپ  روند خوبی را در هفته های اخیر طی کرده اند و در 6 بازی اخیر خود در لیگ، 5 پیروزی و 1 تساوی به دست آورده اند که نشان از آمادگی بالای آنها دارد. پس از جدایی کوتینیو، بسیاری معتقد بودند که لیورپول دچار افت مشهودی خواهد شد؛ ولی قرمزها همچنان با قدرت رو به جلو در حرکت هستند و در دیدار حساس مقابل سیتی، غیبت کوتینیو به هیچ وجه حس نشد.

 

 

1277022

 

 

در آن سو سوانسی با 17 امتیاز در قعر جدول لیگ قرار گرفته است. ولزی ها تنها 4 پیروزی و 5 تساوی از 23 بازی به دست آورده اند و در دیگر بازی ها متحمل شکست شده اند. در 6 دیدار اخیر نیز سوانسی تنها 1 پیروزی کسب کرده و 3 شکست و 2 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، سوانسی همواره توانسته کار لیورپول را دشوار کند و 2 پیروزی به دست آورده؛ ولی در نهایت این لیورپول است که با 4 پیروزی نتیجه بهتری رقم زده است. باگدان و کلاین قطعا به این بازی نخواهند رسید و حضور صلاح، کلاوان، فن دایک، استوریج، مورنو و لوورن هنوز قطعی نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1277891

دیدگاه‌ها