کد خبر : 1499518 | 02 بهمن 1396 ساعت 10:30 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

تذکرات جدی برانکو به سرخپوشان در تمرین

در تمرین روز گذشته سرخ ها، برانکو ایوانکوویچ آن ها را جمع کرد و تذکرات جدی به آن ها داد.

به گزارش "ورزش سه"، نتایج پرسپولیس در نیم فصل دوم از آنچه که هواداران به آن عادت کرده اند ضعیف تر شده و همین موضوع باعث نگرانی برانکو ایوانکوویچ نیز گشته است. آن ها سیاه جامگان را در دقایق پایانی شکست دادند و مقابل گسترش به تساوی رسیدند و حالا به مصاف تیمی خواهند رفت که تنها شکستشان در لیگ هفدهم را رقم زده است.

 

پرسپولیس تا بازی با پیکان، 4 جلسه تمرینی دیگر برگزار می کنند و بازیکنان ملزم به بهبود نقایص قبلی خود در این جلسات تمرینی هستند. برانکو از فرم حداقل 7 بازیکن در دیدار با گسترش راضی نبود و از عملکرد شاگردانش شکایت داشت. او پس از تمرین دیروز و در جمع خبرنگاران به انتقاد از مهاجمان تیمش پرداخت و گفت که از نزدیک به 20 موقعیت تنها 2 گل زده اند!

 

البته پروفسور تنها از مهاجمان شاکی نیست. خط دفاع پرسپولیس در 5 بازی اخیر 2 گل خورده که البته می تواند آماری استاندارد به حساب بیاید، اما برای برانکو ایوانکوویچ قابل قبول نیست.

 

1277918

 

همچنین، کارت های زرد بی موردی که بازیکنان در دیدارهای اخیر می گیرند حسابی برانکو را عصبانی کرده است. پرسپولیسی ها عصبی نیستند، اما در زمین عصبانی بازی می کنند و با گرفتن کارت های زرد بی مورد، تیم را وارد بحران و چالش فقر بازیکن می کنند.

 

برانکو این ها و دیگر نکات را در تمرین روز گذشته سرخ ها یادآوری کرد و به نظر می رسد قصد دارد شاگردانش را به خودشان بیاورد. به نظر نمی رسد فولاد، پارس و ذوب آهن تهدیدی برای قهرمانی لیگ پرسپولیس باشند، اما نباید فراموش کرد که آن ها لیگ قهرمانان آسیا را در پیش دارند و از آن مهم تر، دو فصل دیگر نیز باید در کنار یکدیگر و زیر نظر پروفسور باشند و همین مورد، سبب سخت گیری بیشتر سرمربی پرسپولیس شده است.

دیدگاه‌ها