کد خبر : 1499545 | 02 بهمن 1396 ساعت 11:51 | 26.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت منشا به ورزشگاه مورد علاقه!

پرسپولیس این هفته در حالی به مصاف پیکان می رود که بازگشت گادوین منشا به ورزشگاه شهر قدس، می تواند بسیار جالب توجه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی فکر می کرد مهاجم سیه چرده و خرید تازه پیکان در لیگ شانزدهم، به یکی از بهترین مهاجمان خارجی تاریخ لیگ برتر تبدیل شود؛ اما منشا پس از چند هفته حضور در ترکیب تیم مجید جلالی، اهالی فوتبال را به آینده اش امیدوارتر کرد. مهاجم نیجریه ای هرچه از لیگ گذشت، بیشتر درخشید و در نهایت هم با 14 گل آقای گل تیم پیکان شد.

 

در پایان فصل، اکثر تیم های لیگ برتری به دنبال خرید او بودند و سرانجام پرسپولیس موفق به جذب این مهاجم نیجریایی شد تا مثلث طارمی، علیپور و منشا، فانتزی جذاب پیش فصل هواداران پرسپولیس باشد. اما برانکو اعتقادی به استفاده از 3 مهاجم نداشت و از طرف دیگر، طارمی هم محروم شد تا منشا با خوش شانسی، در تمام بازی های فصل زوج علی علیپور در لیگ بشود.

 

1177901

 

اما گادوین علی رغم شروع خوب در لیگ و درخشش قابل توجه در آسیا، با افت عجیبی در گلزنی مواجه شد. بسیاری عقیده داشته و دارند که او وظیفه پرس، مشغول کردن مدافعان، حفظ توپ و استفاده از قدرت بدنی را دارد؛ اما اگر تمام این موارد هم صحیح باشد، حداقلِ انتظارات از منشا، گل کردن موقعیت های مسلم گلزنی است.

 

به هر روی، او تا اینجای لیگ تنها 3 گل به ثمر رسانده و با رکورد فصل پیش 11 گل فاصله دارد. البته سیستم پرسپولیس و پیکان هم متفاوت است و کسی انتظار این تعداد گلزنی را از او ندارد.

 

 

اما یک گل، می تواند منشا را همان مهاجم فصل پیش کند. او روز جمعه احتمالا در ترکیب اصلی پرسپولیس برای بازی با پیکان خواهد بود و می تواند در ورزشگاه شهدای شهر قدس، بار دیگر گلزنی کند؛ ورزشگاهی که در لیگ شانزدهم برای منشا بسیار خوش شانس بود و او به همراه سیامک نعمتی بیشتر از بقیه بازیکنان پرسپولیس، از این ورزشگاه شناخت دارند و می توانند گره این بازی را برای پرسپولیس باز کنند.

دیدگاه‌ها