کد خبر : 1499554 | 02 بهمن 1396 ساعت 12:34 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

شورای شهر اصفهان تحت تاثیر نتایج سپاهان

بیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان تحت تأثیر نتایج ضعیف تیم سپاهان در لیگ برتر قرار گرفت و اعضای شورا از مسئولان تقاضا داشتند هرچه سریع‌تر مشکل مدیریتی این تیم حل شود.

شورای شهر اصفهان تحت تاثیر نتایج سپاهان 

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف سپاهان در لیگ هفدهم و قرار گرفتن در رتبه دوازدهم جدول رده بندی در پایان هفته بیستم سبب شد تا استاندار اصفهان به صورت مستقیم در امور باشگاه دخالت کند و دستور بازنگری در مدیریت تیم را صادر کند؛ پس از استعفای محسن طاهری، زلاتکو کرانچار نیز به صورت توافقی از تیم جدا شد تا هواداران سپاهان در انتظار معرفی سرمربی آینده تیم باشند. البته شرایط نامساعد سپاهان جلسه امروز شورای شهراصفهان را نیز تحت تاثیر قرار داد و اعضای شورای شهر به صحبت و تبادل نظر در مورد شرایط این تیم پرداختند.


مهدی مزروعی یکی از اعضای شورای شهر اصفهان در نطق میان دستور پیرامون نتایج ضعیف تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه این روزها تیم فوتبال سپاهان حال و روز خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: نمره سپاهان 20 است؛ اما از 20 بازی، به عبارتی دیگر این تیم با از دست دادن 40 امتیاز در جایگاه 12 جدول لیگ برتر قرار دارد و اصلاً در خور نام این تیم نیست. وضعیت مدیریت باشگاه و تیم فنی سپاهان هم مشخص نیست، البته این دلیل نمی‌شود ذره‌ای از علاقه و حساسیت مردم اصفهان به سپاهان همیشه قهرمان کاسته شود.

 

عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: به عنوان یکی از وکلای مردم اصفهان از مدیریت ارشد مجموعه فولاد مبارکه و همچنین هیئت مدیره باشگاه سپاهان درخواست می‌شود که در اسرع وقت و با دقت و تدبیر، سپاهان را به جایگاه زرین نشانِ همیشگی خود بازگردانند و در این راستا مجموعه شورای اسلامی شهر را هم حامی خود بدانند.

 

در ادامه نصیر ملت، با اشاره به شرایط نابه‌سامان ورزش استان اظهار داشت: اصفهان در همه زمینه‌های ورزشی فعال بوده است، اما امروز در همه رشته‌های ورزشی شرایط بدی داریم. اشک‌ها و لبخندها همیشه همراه ورزش بوده است؛ اما تیم فوتبال سپاهان شرایط خوبی ندارد و این درحالی است که کارکنان صنعت فولاد باید هزینه‌های آن را پرداخت کنند، بنابراین درخواست داریم به وضعیت مدیریتی این تیم سریع‌تر رسیدگی شود.

 

کوروش محمدی دیگر عضور شورا نیز پیرامون شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: از مسئولان استانی درخواست دارم هر چه سریع‌تر به ورزش استان و تیم فوتبال سپاهان برای بازگشت به دوران طلایی‌اش رسیدگی شود.

دیدگاه‌ها