کد خبر : 1499585 | 02 بهمن 1396 ساعت 15:23 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

تاج: فدراسیون از فروش بلیت جام جهانی تجارت نمی‌کند

رییس فدراسیون فوتبال درباره فروش بلیت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ گفت که این بلیت‌ها با قیمت‌های فیفا به مردم فروخته شده است.

تاج: فدراسیون از فروش بلیت جام جهانی تجارت نمی‌کند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون فوتبال، قرعه‌کشی بلیط فروشی جام جهانی برگزار شد.


مهدی تاج درباره نحوه بلیت فروشی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اظهار کرد: در دوره قبل بلیت فروشی در اختیار آژانس‌های مسافرتی بود که فدراسیون هم سهمیه‌ای در آن داشت. برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قرار شد که فدراسیون از طریق بلیت فروشی جام جهانی تجارت نکند و بلیت‌ها را با قیمت فیفا به مردم بفروشیم.


رییس فدراسیون فوتبال افزود: بلیت فروشی در گروه یک به قیمت ۲۱۰ دلار (جایگاه و روبه‌روی جایگاه)، گروه دو با قیمت ۱۶۵ دلار (چهارگوشه استادیوم) و گروه سه با قیمت ۱۶۵ دلار (پشت دروازه‌ها) انجام شد.

 

او افزود: به جز دیدار اسپانیا که دیدار دوم تیم ملی است و افراد زیادی ثبت نام کردند، بلیت باقی دیدارها را می‌توانیم بفروشیم.

 

در این جلسه توضیح داده شد که فیفا ۸ درصد از بلیت‌های قابل فروش هر ورزشگاهی که ایران بازی دارد را در اختیار ایران قرار می‌دهد. سپس ۷۰ درصد از این تعداد بلیت در اختیار فدراسیون فوتبال است تا آن‌ها را به فروش برساند.


 هم‌چنین تعدادی هم در اختیار رییس فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد که رییس فدراسیون باید هزینه این بلیت‌ها را پرداخت کند. برای مثال ۷۰۰ بلیت از ورزشگاه سنت پترزبورگ که ۶۱ هزار نفر ظرفیت دارد در اختیار رییس فدراسیون فوتبال قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها