کد خبر : 1499600 | 02 بهمن 1396 ساعت 15:55 | 74.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش قاطع برنابئو به شایعه معاوضه رونالدو و نیمار

هواداران رئال روز گذشته در ورزشگاه برنابئو پاسخ منفی قاطعانه خود را به شایعه جدایی رونالدو و آمدن نیمار نشان دادند.

واکنش قاطع برنابئو به شایعه معاوضه رونالدو و نیمار

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو یکی از بهترین روزهای فوتبالی خود را برابر دپورتیوو تجربه کرد. او که هفته ها بود در لالیگا موفق به گلزنی نمی شد، جبران مافات کرد و توانست در پیروزی 7 گله برابر دپور، دبل کند.

 

 

1277925

 

 

نکته قابل توجه بازی روز گذشته، تشویق های مداوم رونالدو توسط هواداران بود. اتفاقی که به ندرت در سال های اخیر شاهدش بوده ایم. برای مثال فصل گذشته وقتی رونالدو در یکی از بازی های رئال فرصت ها را یکی از پس از دیگری از دست داد، با سوت های اعتراضی هواداران مواجه شد به طوریکه در مصاحبه پس از بازی به انتقاد از این شیوه نگرش هواداران به خودش پرداخت. فوق ستاره پرتغالی از رئالی ها خواست که به جای سوت زدن، وی را حمایت کنند.

 

 

1277796

 

 

فصل جاری هواداران رئال با وجود افت عجیب رونالدو در لالیگا هرگز بر علیه او سوت نزده اند و حتی روز گذشته وقتی یکی دو فرصت مسلم گلزنی را از دست داد، یکپارچه برایش دست زده و نام او را فریاد زدند. نتیجه این شد که رونالدو با این تشویق ها روحیه خود را حفظ کرد و در یک ربع پایانی بازی توانست دو گل به ثمر برساند. او پس از زدن گل دوم به دلیل مصدومیت از ناحیه صورت در میان تشویق های مکرر هواداران مجبور به ترک زمین شد.

 

هواداران رئال روز گذشته نشان دادند که با هرگونه جدایی رونالدو مخالف هستند و نیمار را به شرطی قبول خواهند کرد که رونالدو نیز در تیم حفظ شود.

دیدگاه‌ها