کد خبر : 1499618 | 02 بهمن 1396 ساعت 16:56 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلهره نداشته باشید؛ اوزیل هست

مسعود اوزیل با عملکردی که در شب پیروزی 4 بر یک آرسنال برابر کریستال پالاس در ورزشگاه امارات ارائه کرد، به هواداران تیمش دلیلی محکم برای قدردانی از این ستاره آلمانی و تلاش بیشتر برای حفظ او داد.

دلهره نداشته باشید؛ اوزیل هست

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که الکسیس سانچس بار سفر به منچستر برای عقد قرارداد با یونایتد بسته بود، هواداران جای خالی او را در ترکیب‌شان می‌دیدند اما با داشتن اوزیل آنها امیدوار شدند که هنوز یک الماس گرانبها در تیم ونگر دارند.

 

 

1256809

 


در حالی که همه رسانه‌ها درباره رفتن سانچس صحبت می‌کردند، اوزیل کاری کرد که رفتن هم‌تیمی شیلیایی‌اش از یاد همه هواداران برود و همه آنهایی که در ورزشگاه امارات داشتند درباره جدایی بازیکن سابق بارسلونا صحبت می‌کردند، لب به تمجید از او باز کنند.

بلند شدن آنها از جای خود برای ایستاده تشویق کردن اوزیل در دقیقه 72 هم نشان می‌داد که این ستاره آلمانی چقدر برای‌شان ارزش دارد. فقط پاس پشت پای زیبایش به الکساندر لاکازته برای زدن گل چهارم آرسنال نبود که هواداران را به وجد آورد، همینطور پاس بلندش از داخل زمین آرسنال برای شکل دادن یک ضدحمله برق‌آسا برای این تیم. او همه کار کرد. در حال حاضر عملکرد آرسنال با حضور اوزیل در زمین بازی، کارآمدتر از هر زمان دیگری است.

دیدگاه‌ها