کد خبر : 1499620 | 02 بهمن 1396 ساعت 17:04 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد هازارد، بهترین خرید زمستانی چلسی

آنتونیو کونته به ‌شدت خواهان تقویت تیم چلسی است اما هیچ انتقالی در زمستان به اندازه تمدید قرارداد ادن هازارد مهم نیست.

تمدید قرارداد هازارد، بهترین خرید زمستانی چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کونته در ژانویه بارها گفت که تیمش باید بازیکن بخرد. او به دنبال مهاجم است، چرا که آلوارو موراتا افت کرده است و میچی باتشوایی هم گزینه خوبی برای جانشینی او نیست. کار به جایی رسید که چلسی به دنبال اندی کارول و پیتر کراچ 36ساله رفت.

 

 

1273440

 


اخیرا خبر رسیده که چلسی خواهان ادین ژکو از رم است که خرید معقول‌تری به شمار می‌رود اما چلسی بیش از آنکه به سانتر نیاز داشته باشد، به پاهای ستاره بلژیکی‌اش چشم دوخته است. هازارد گفته که می‌خواهد قرارداد جدیدی امضا کند که طبق آن هفته‌ای 200هزار پوند دستمزد می‌گیرد و دیگر رئال مادرید هم به دنبال خریدش نخواهد بود.

این هدفی است که کونته باید بیش از همه روی آن تمرکز کند. این بازیکن بازیساز مانند همبازی‌هایش ژانویه خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. چلسی پنج تساوی پیاپی در این ماه کسب کرد، از جمله بازی جام حذفی مقابل نوریچ که آن را با ضربات پنالتی برد اما آزار در بازی این هفته چلسی نشان داد که چرا همه تیم‌ها به دنبالش هستند.

 

تنها سه دقیقه طول کشید تا او گل اول بازی را در خانه برایتون بزند. او سه دقیقه بعد روی گل ویلیان تاثیرگذار بود. برایتون نمی‌توانست او را مهار کند. آنها تلاش کردند رویش خطا کنند، و کونته هم عصبانی بود که داور از این ستاره‌اش حمایت نمی‌کند. او بارها توانست با تکنیک خود از خطاهای بازیکنان برایتون عبور کند. برایتون تلاش کرد که به بازی برگردد اما آنها از سرعت هازارد در ضدحملات هراس داشتند.

 

 

1277505

 

 

بارها، پاس‌های اشتباه باتشوایی، هموطن آزار باعث شد که ضدحملات چلسی به ثمر نرسد. تکنیک هازارد باعث می‌شد از بازیکنان حریف عبور کند. او روی صحنه گل دومش در دقیقه 77، از سه بازیکن حریف عبور کرد و مانند همیشه، از سمت چپ به درون محوطه زد و سپس توپ را گل کرد.

راس بارکلی روی نیمکت اورتون باید به این گل توجه داشته باشد. او در این بازی به میدان نرفت، ولی دوست دارد که در کنار هازارد بازی کند. این خرید 15 میلیون پوندی در تیمی به سر می‌برد که انتظارات از آن بالاتر است. همانطور که هازارد نشان داد، معیارهای تیم هم بالاست. به این دلیل هیچ بهانه‌ای برای بارکلی وجود ندارد.

 

هری اسلیوین
 سایت دیلی‌میل

دیدگاه‌ها