کد خبر : 1499621 | 02 بهمن 1396 ساعت 16:08 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی: با فتح‌الله‌ زاده درباره فرهاد صحبتی نکردیم

فرزاد مجیدی سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر درباره حضور دیروز فتح الله زاده در بازی نساجی با آلومینیوم اراک و شایعاتی که شنیده شده است، توضیحاتی را به ورزش سه ارائه داد.

مجیدی: با فتح‌الله‌ زاده درباره فرهاد صحبتی نکردیم

مجیدی ضمن تکذیب هرگونه صحبت با فتح الله زاده درباره برادرش؛ فرهاد مجیدی گفت: «همه فکر و ذکر ما در تیم نساجی دیروز به بازی با تیم حریف اختصاص داشت و هیچ گونه صحبتی بین من و آقای فتح الله زاده درباره فرهاد عنوان نشد و اینکه گفته می‌شود ایشان به من گلایه فرهاد را کردند، اصلا واقعیت ندارد.»


همچنین فرزاد مجیدی درباره وضعیت تیم نساجی قائمشهر تاکید کرد: «لیگ برتر ایران و همه مردمی که فوتبال و شور و هیجانش را دوست دارند، باید آرزو کنند که نساجی به لیگ برتر صعود کند. لیاقت هواداران تیم ما این است که هر هفته تیتریک فوتبال ایران باشند. از بس که در نظم، اتحاد، شور و هیجان کم نظیر هستند. حتی در نوع شعارهایی که می‌سازند و در ورزشگاه می‌گویند سبک تازه‌ای را باب کردند و واقعا از صمیم قلب و با همه وجود در تلاش هستیم که قائمشهر فصل آینده در لیگ برتر حاضر باشد. در باشگاه نساجی، از آقای فرهاد صنیعی فر که واقعا سنگ تمام گذاشته تا آقای امیری و سایر مسئولان همه روی هدفمان متمرکز هستیم و امیدواریم پس از سالها مردم قائمشهر را به آرزویشان برسانیم»

 

منصوره کثیری

دیدگاه‌ها