کد خبر : 1499636 | 02 بهمن 1396 ساعت 17:02 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

جا مانده از هفته بیستم رقابت های لیگ یک؛

از شروع توفانی تازه واردها تا جنجال‌های همیشگی

روز گذشته و امروز رقابت های لیگ یک برگزار شد و در پایان شاگردان محمود فکری موفق شدند اختلاف خود را با تیم های تعقیب کننده باز هم به عدد 7 برسانند.

از شروع توفانی تازه واردها تا جنجال‌های همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ یک رفته رفته به روزهای حساس تر خود نزدیک می شود و تیم ها برای جا نماندن از قافیه مدعیان تمام تلاش خود را به کار گرفته اند.


هفته بیستم این رقابت‌ها طی روز گذشته و امروز پیگیری شد و این در حالی بود که با توقف تیم رده دومی بادران مقابل ملوان بندرانزلی فاصله این تیم با پیروزی آسان صدرنشین مقابل ایرانجوان بوشهر که ساعتی پیش و با یک روز تاخیر به دلیل آلودگی هوا برگزار شد، به امتیاز 7 رسید.


در سوی دیگر سه تیم مدعی خونه به خونه، نساجی مازندران و اکسین البرز به پیروزی رسیدند تا فاصله خود را با تیم بادران کمتر از هفته گذشته کنند.


موارد بالا مهم ترین اتفاقات لیگ یک در هفته بیستم بود ولی تمام اتفاقات نبود؛ در زیر نگاهی گذرا به این موارد داشته ایم.

 

شروع طوفانی تازه واردها
یکی از نکات جالب توجه این هفته پیروزی نساجی مازندران با گلزنی محمد عباس زاده مهاجم نیم فصل اول تیم سایپا بود که در بازگشت به تیم محبوب خود تنها 14 دقیقه برای گلزنی نیاز داشت و موفق شد با یک ضربه آکروباتیک تک گل سه امتیازی بازی را برای نزدیک شدن تیمش به بادران به ثمر برساند. این تنها شروع خوب هفته نبود و در قم نیز دراگان اسکوچیچ موفق شد با پیروزی اولین حضور خود را روی نیمکت خونه به خونه جشن بگیرد.

 

اخراجی‌های متعدد حاصل بازی های جنجالی
هفته ای که گذشت یکی از جنجالی ترین هفته های لیگ یک در فصل جاری بود. در شیراز دیدار دو تیم برق جدید و شهرداری ماهشهر با درگیری بازیکنان دو تیم در میانه های نیمه اول بازی همراه شد و اخراج کاپیتان شیرازی ها پایان بخش قائله بود.
در کرمان دیدار جنجالی مس کرمان و راه آهن که اتفاقات آن باعث فراخوانده شدن محسن بیاتی نیا سرمربی راه آهن به کمیته اخلاق هم شد، با توقف و ترک چند دقیقه ای مسابقه توسط تیم راه آهن روبرو شده بود و گل دوم شاگردان احمد نخعی هم به همین دلیل در دقیقه 13+90 و از روی پنالتی ای به ثمر رسید، که بیاتی نیا و شاگردانش اعتقادی به آن نداشتند. در کرج هم شاهد اتفاقات مشابهی بودیم و پس از سوت پایان بازی درگیری های عجیبی رخ داد؛ اتفاقاتی که با جراحت شدید صورت برادر سرمربی اخراج شده اکسین یعنی علی لطیفی هم همراه شد.

 

تقابل استقلالی ها و پرسپولیسی های سابق
یکی از نکات هفته بیستم رقابت های لیگ یک تقابل سرمربیان استقلالی و پرسپولیسی سابق بود. در تبریز عباس آقایی سرمربی فعلی ماشین سازی و بازیکن سابق پرسپولیس برابر شاگردان وینکو بگوویچ مربی سابق پرسپولیس به تساوی بدون گل دست یافت و در کرج نیز جدال علی لطیفی و سیروس دین محمدی دو بازیکن سابق آبی پوشان پایتخت با گل زیبای دقایق انتهایی شاهین شفیعی با یک گل به سود اکسین البرز خاتمه یافت.

 

70 کیلومتر مسیر اضافی !
آماده نبودن ورزشگاه خانگی مس کرمان سبب شد تا شاگردان احمد نخعی مسافتی طولانی برای میزبانی از تیم راه آهن طی کنند و در ورزشگاه امام علی میزبان تیم راه آهن شدند؛ ورزشگاه شهر سیرجان که امکانات مناسبی برای میزبانی از مسابقه نداشت.

 

افزایش فاصله پاداش در صدر جدول گلزنان
در شرایطی که دو تعقیب کننده فرشید پاداش روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارند، روز گذشته مهاجم تیم شهرداری ماهشهر موفق به گلزنی شد تا با 13 گل فاصله اش را با مدعیان آقای گلی افزایش دهد.

 

1278027

 

دیدگاه‌ها