کد خبر : 1499638 | 02 بهمن 1396 ساعت 17:09 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

الشرط الاوسط خبر داد؛

رامون دیاز به خروج از الهلال نزدیک شد

پس از حذف الهلال از جام پادشاهی عربستان، حرف و حدیث ها مبنی بر کنار گذاشتن سرمربی آرژانتینی الهلالی ها بیشتر شده است.

رامون دیاز به خروج از الهلال نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، رامون دیاز، سرمربی نامدار و آرژانتینی الهلالی ها این روزها خود را لب مرز ماندن در این تیم و یا جدایی از عربستانی ها می بیند. با توجه به اینکه حذف الهلالی ها از جام پادشاهی عربستان برای مسئولان این تیم گران تمام شده است هنوز نتوانسته اند آن را هضم کنند و به همین دلیل شک و تردیدهایی مبنی بر خروج و ادامه حضور رامون دیاز ایجاد کردند.


پس از رسانه های مختلف اکنون الشرق الاوسط در این باره خبر می دهد موضوع اخراج رامون دیاز از کادر فنی الهلالی ها کاملا جدی شده است. الهلالی ها پس از شکست اخیر تمرینات خود را به مدت سه روز تعطیل کردند و سرمربی آرژانتینی این تیم راهی دبی شده است و این احتمال می رود تا زمان آغاز تمرینات الهلالی ها، وی برکنار شود.


رامون دیاز پیش از این با سرمربیگری تیم ملی پاراگوئه به فینال رقابت های کوپا آمریکا راه پیدا کرده بود از سال 2016 روی نیمکت الهلالی ها نشست و توانست با این تیم صدرنشین دائمی لیگ عربستان شود و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به عنوان نایب قهرمانی برسد. او پس از شکست چند روز پیش برابر تیم القادسیه و حذف از رقابت های جام پادشاهی به یکباره مورد غضب مدیران تیم الهلال گرفت.

دیدگاه‌ها