کد خبر : 1499694 | 02 بهمن 1396 ساعت 21:58 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی سپاهان

باشگاه سپاهان همچنان کارنامه مربیان ایرانی و خارجی را جهت انتخاب سرمربی آینده اش بررسی می کند

آخرین اخبار از انتخاب سرمربی سپاهان

به گزارش "ورزش سه" پس از برکناری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم سپاهان دغدغه اصلی فوتبالدوستان اصفهانی انتخاب سرمربی آینده تیم است؛ شخصی که بتواند در بازی های باقی مانده شرایط مناسبی برای طلایی پوشان رقم بزند.


از همین رو مدیران باشگاه شرایط مربیان خارجی و ایرانی را زیر نظر گرفته اند، تا در صورت احزار شرایط مورد نظر باشگاه به عنوان سرمربی آینده سپاهان، جایگزین زلاتکو کرانچار شوند.


در میان گزینه های خارجی مدیران سپاهان در حال مذاکره با سه گزینه از کشورهای کرواسی، انگلیس و دانمارک هستند، که این مذاکرات هنوز به نتیجه نرسیده است.  ونتورا سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا نیز یکی از گزینه های مورد نظر سپاهان بود که به دلیل رقم بالای پیشنهادی از سوی این مربی، امکان همکاری با او فراهم نشده است.


البته سپاهانی ها شرایط مربیان ایرانی را نیز زیر دارند و بین آنها منصور ابراهیم زاده مربی سابق ذوب آهن و سپاهان به دلیل بومی بودن و آشنایی با فرهنگ اصفهان که یکی از خصوصیات مدنظر مدیران باشگاه است، از شانس بیشتری نسبت به گزینه های دیگر برخوردار است.


با تمام این تفاسیر و علیرغم شایعات موجود، سپاهان هنوز در حال مذاکره با گزینه های موجود است و تصمیمی در مورد جانشین کرانچار نگرفته است.

دیدگاه‌ها