کد خبر : 1499695 | 02 بهمن 1396 ساعت 22:12 | 98.3K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی طارمی از شجاعی و دژآگه

مهاجم جدید الغرافه به سوتفاهم شکل گرفته در خصوص مشورت از مسعود شجاعی برای حضور در قطر واکنش نشان داد.

عذرخواهی طارمی از شجاعی و دژآگه

به گزارش "ورزش سه"، سایت ستارگان لیگ قطر امروز در مصاحبه‌ای با مهدی طارمی از قول او مدعی شد که این بازیکن برای حضور در الغرافه از مسعود شجاعی مشورت گرفته است.


در این ارتباط مسعود شجاعی، بازیکن ایرانی تیم آاک یونان در این خصوص واکنش نشان داد و اعلام کرد آخرین گفتگوی او با مهدی طارمی به هشت ماه قبل بازمی‌گردد و او هیچ پیشنهاد و مشورتی برای حضور این بازیکن در لیگ قطر و الغرافه نداشته است.


مهدی طارمی در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص این موضوع اینطور توضیح داد: مصاحبه‌ی من با سایت ستارگان قطر به صورت انگلیسی بود و من به صورت انگلیسی پاسخ آنها را می‌دادم. اینکه در آن ذکر شده من از مسعود شجاعی برای حضور در الغرافه مشورت گرفتم درست نبود و آنها برداشت اشتباهی از صحبت‌های من داشتند و یا شاید من نتوانستم به درستی آن را بیان کنم. من در آن مصاحبه گفتم که این دو بازیکن که تجربه بازی در کنار آنها در تیم ملی را دارم در اینجا (فوتبال قطر) بازی می‌کردند و من فوتبال قطر را به دلیل حضور این دو بازیکن دنبال می‌کردم و اینطور نبوده که آقا مسعود به من گفتند که به اینجا بیایند درست نبوده و اشتباه مصاحبه بوده است.


وی ادامه داد: من از هر دو دوست عزیزم بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنم و منظور من این نبوده که آنها مرا به حضور در لیگ قطر ترغیب کرده‌اند.

 

دیدگاه‌ها