کد خبر : 1499744 | 03 بهمن 1396 ساعت 09:24 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

دایی به دنبال جبران سنگین‌ترین شکست دور رفت

سایپا در نیم فصل اول با شکست 3 بر صفر مقابل پدیده سنگین ترین باخت خود را تجربه کرده و حالا علی دایی به دنبال انتقام از این تیم مشهدی است.

دایی به دنبال جبران سنگین‌ترین شکست دور رفت

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و سایپا بعد از شکست تراکتورسازی در هفته بیستم شرایط خوبی پیدا کرده اند و خود را برای یک بازی انتقامی مقابل پدیده آماده می کنند. نارنجی پوشان در نیم فصل اول با شکست 3 بر صفر مقابل پدیده سنگین ترین باخت خود را تجربه کرده و حالا شهریار به دنبال انتقام از این تیم مشهدی است. پدیده در بازی رفت با گلهای قاضی، مهربان و عباسیان موفق شد سایپا را شکست دهد.


دایی با اضافه کردن آرمان رمضانی از اکسین البرز و آلویس نانگ از پارس جنوبی جم اجازه نداده قدرت هجومی تیمش بعد از جدایی محمد عباس زاده افت کند و شاید در مصاف با پدیده از این زوج رونمایی کند. اما فرصت مهم سایپایی ها در مصاف با پدیده میانه زمین خواهد بود. رضا مهاجری با از دست دادن اکبر ایمانی هنوز نتوانسته فرمانده مقتدری در کمربند خط میانی خود جایگزین کند. در مقابل مهدی ترابی و علی قلی زاده که این روزها شرایط خوبی دارند، می توانند با حرکات پا به توپ خود نبض بازی را به سود تیمشان در دست بگیرند.


اما خط دفاعی سایپا و راحت گل خوردن این تیم می تواند پاشنه آشیل آنها باشد. نارنجی پوشان در 5 هفته سپری شده از دور برگشت هنوز موفق به ثبت کلین شیت نشده اند و حتی در 2 دیداری که مقابل استقلال خوزستان و تراکتورسازی به دست آوردند، دروازه خود را باز شده دیدند. تیم دایی در دو هفته اخیر نمایش دلچسبی مقابل استقلال و تراکتورسازی داشته و بعید به نظر می رسد شهریار به ترکیب تیمش دست بزند و احتمالا با ترکیب حامد فلاح زاده، علی قلی زاده، رضا علیاری، امید خالدی، رضا اسدی، محمد دانشگر، روزبه شاه علی دوست، مهدی ترابی، آرش رضاوند، محمدرضا سلیمانی و آرمان رمضانی به میدان خواهد رفت. آلویس نانگ محتمل ترین گزینه برای ورود به این ترکیب می باشد.

 

دیدگاه‌ها