کد خبر : 1499766 | 03 بهمن 1396 ساعت 10:53 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

دو شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای زیدان در 6 ماه

پس از ناکامی در جذب امباپه، حالا با شکست پروژه به خدمت گرفتن کپا، رئال در 6 ماه دو شکست بزرگ در نقل و انتقالات داشت.

دو شکست بزرگ نقل و انتقالاتی برای زیدان در 6 ماه

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در تابستان منتظر حضور در رئال بود و گفته می‌شود که این تیم نیز به دنبال جذب اوست ولی رئال در جذب او خیلی پرتلاش ظاهر نشد تا در نهایت پاری سن ژرمن وارد معادله شده و ستاره فرانسوی را به خدمت گرفت. در حقیقت پاری سن ژرمن هم حقوق بهتر و هم جایگاه بهتری در ترکیب تیمش به او پیشنهاد کرد.

 

در حقیقت مشکل اصلی رئال در جذب بازیکنان، عدم توانایی تیم در تصمیم گیری قطعی است. برای همین بود که سپیدپوشان، رقم 20 میلیونی فسخ قرارداد را پرداخت نکردند و این موضوع منجر به تمدید قرارداد کپا با رئال شد.

 

1274182

 

 

 

زیدان در یک کنفرانس خبری گفته بود:" در حال حاضر به گلر نیازی نداریم. شاید در ماه جوئن، با ایجاد تغییرات در تیم، اگر بنشینیم و صحبت کنیم، شاید به یک خرید نیاز داشته باشیم." پس از شنیدن صحبت های زیدان، کپا تصمیم دیگری گرفت و در نهایت نیز در بیلبائو باقی ماند.

 

خرید در تابستان

 

اینکه زیدان قصد داشته کپا را جانشین کیکو کاسیا در ترکیب تیمش کند، تصمیمی بوده که در سپتامبر سال گذشته میلادی اخذ شده بود. برنامه این بود که کپا در پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد به تیم اضافه شود ولی او قصد داشت در زمستان تیم را ترک کند. در حالی که رئال و اتلتیکو، نقل و انتقالاتی بین یکدیگر انجام نمی‌‌دهند، در نهایت این بازیکن در بیلبائو ماندنی شد.

 

 

1259222

 

 

مصدومیت، دلیل دیگر منتفی شدن انتقال

 

روز چهارم  ژانویه، کپا تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. او در اواخر ماه ژوئن مصدوم شده بود ولی متخصصین گفتند که جراحی تنها راه بهبود کامل اوست. مادرید شرایط را بررسی کرد و به نظر باشگاه آمد که خرید کپا به جای کاسیا می‌تواند ریسک بزرگی باشد.

 

در نهایت رئال تصمیم را به کپا واگذار کرد. به او گفته شد که اگر می‌خواهد به رئال بپیوندد، باید سریعا جراحی کند. کپا  در عرض چند روز تصمیم نهایی را برای انتقال گرفت و حتی این موضوع که ممکن بود با پیوستن به رئال، شانس حضورش در جام جهانی کاسته شود را نیز به جان خرید.

 

در همین حال که بیلبائو شرایط را نامشخص دید، سریعا پیشنهادی ارائه کرد و توانست با گلر جوان خود به توافق رسیده و او در باسک ماندنی شد.

 

با این حال، دخیا می‌تواند همچنان گزینه اصلی رئال باشد. پیشنهادی بین 80 تا 100 میلیون می‌تواند یونایتد را راضی به فروش یکی از بهترین گلرهای جهان کند.

دیدگاه‌ها