کد خبر : 1499788 | 03 بهمن 1396 ساعت 12:02 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی‌فر: درباره کیومرث هاشمی صبر کنید

وزیر ورزش و جوانان گفت: پشتیبانی لازم انجام می‌شود تا تیم ملی با وجود قرعه سختی که دارد، بتواند نتایج خوبی بگیرد.

سلطانی‌فر: درباره کیومرث هاشمی صبر کنید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در پایان مراسم تجلیل از باشگاه‌های سراسر کشور در خصوص آخرین وضعیت برنامه آماده‌سازی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه و بودجه مورد نیاز برای برگزاری بازی‌های دوستانه گفت: درباره بازی‌های دوستانه تیم ملی باید بگویم که این موضوع به طور مرتب از سوی فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و هماهنگی لازم نیز صورت می‌گیرد. هر هفته در این باره گزارش داریم و خوشبختانه بازی‌های خوبی هم برای تیم ملی پیش‌بینی شده است. همچنین پشتیبانی لازم نیز انجام می‌شود تا تیم ملی با وجود قرعه سختی که دارد، بتواند نتایج خوبی بگیرد.

 

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود محل اقامت تیم ملی در روسیه هزینه بالایی دارد، گفت: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند، خودشان هم باید پاسخگو باشند. این کمپ در اختیار تیم‌های مختلفی بوده، ضمن اینکه هزینه‌های کمپ را فیفا تعیین می‌کند.

 

وزیر ورزش و جوانان درباره شرایط تیراندازی با کمان، خاطرنشان کرد: ظرف چند روز آینده سرپرست این فدراسیون را مشخص می‌کنیم تا انتخابات آن نیز در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شود. وزارت ورزش این افتخار را دارد که توانسته شرایطی را فراهم کند که پس از چند دهه، فدراسیون‌ها با مدیران قطعی اداره شوند.

 

سلطانی‌فر در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود وزارت ورزش و جوانان تاکنون نیمی از بودجه خود را دریافت کرده است، گفت: هرکسی این خبر را داده، اشتباه عنوان کرده است.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه پستی برای کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته است، گفت: در این خصوص صبر کنید تا مشخص شود از هاشمی در چه پستی استفاده خواهیم کرد.

 

سلطانی‌فر همچنین درباره مراسم امروز اظهار داشت: رهبر انقلاب سال 96 را به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال معرفی کردند و رویکرد نظام و کشور برای اداره کشور مشخص شد. ایران با توجه به شرایط تحریم‌ها که البته رو به کاهش است در شرایط خاصی به سر می‌برد و لازم است که در این وضعیت از ظرفیت‌ها استفاده کنیم. یکی از این راه‌ها در بخش ورزش استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است چرا که باشگاه‌های زیادی در این حوزه فعالیت می‌کنند.

 

وزیر ورزش و جوانان افزود: سیاست این است که در راستای تحقق مبانی اقتصاد مقاومتی و رویکرد کلی دولت شرایطی فراهم شود که بتوانیم اشتغال بیشتری را در ورزش ایجاد کنیم. بر همین اساس برنامه این است که حمایت بیشتری از باشگاه‌ها شود تا از این طریق به اشتغال کمک کنیم.

دیدگاه‌ها