کد خبر : 1499820 | 03 بهمن 1396 ساعت 15:10 | 26.6K بازدید | 2 دیدگاه

دومین شکست ایران مقابل کره جنوبی

رویای جهانی شدن هندبال بر باد رفت

تیم ملی هندبال ایران با شکست مقابل کره جنوبی از راهیابی به مسابقات جهانی بازماند.

رویای جهانی شدن هندبال بر باد رفت

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هندبال ایران که در دور نخست گروهی با 2 پیروزی مقابل ازبکستان و ژاپن به دور دوم رسید؛ در این مرحله با تیم های عربستان،‌کره جنوبی و عمان همگروه شد.


در مسابقه اول که دیروز برگزار شد، شاگردان ماچک برابر عربستان 26 بر 23 شکست خوردند. هندبالیست های کشورمان برای اینکه شانسی برای رسیدن به نیمه نهایی و کسب سهمیه مسابقات جهانی داشته باشد، محکوم به پیروزی مقابل کره جنوبی بودند.


از ساعت 13:30 امروز ملی پوشان هندبال ایران به مصاف میزبان مسابقات جام ملتهای آسیا رفتند. نیمه اول این بازی با برتری مطلق کره ای ها همراه بود که در نهایت چشم بادامی ها با نتیجه 16 بر 10 به رختکن رفتند. 


در نیمه دوم اما ایران توانست تا حدودی به بازی برگردد و فاصله را به 3 امتیاز رساند. با این حال تلاش هندبالیست های ایرانی فایده ای نداشت و آنها در نهایت با نتیجه 28 بر 25 مقابل حریف قدرتمند خود شکست خوردند.


در دیگر بازی این گروه امروز عربستان برابر عمان به برتری 26 بر 20 رسید. با این وضعیت صعود تیم های عربستان و کره جنوبی به نیمه نهایی قطعی شد و آنها فردا برای سرگروهی به مصاف هم می روند. 


همچنین ملی پوشان هندبال ایران که شانسی برای رسیدن به نیمه نهایی ندارند و سهمیه حضوردر مسابقات جهانی را از دست دادند، فردا در یک بازی تقریبا تشریفاتی باید با عمان روبرو شوند.

دیدگاه‌ها